Boukjes Workshops!

zaterdag 4 oktober 2008

WCMD

De uitslag van de wedstrijd wordt verschoven naar maandag.
Vanavond ben ik aan de slag gegaan met een opdracht voor de World Card Making Day. Ingrid heeft op het forum van Dolls&Decoration om 20.00 uur, om 21.00 uur en om 22.00 uur een opdracht geplaatst.

Dit was opdracht 2:
Gebruik minimaal 3 verschillende soorten dessinpapier
Gebruik 3 verschillende embellishments uit onderstaande lijst:
- bloem
- knoop
- lint
- rub-on
- tag
- brad
- chipboard
Gebruik 1 van onderstaande technieken:
- stempelen
- embossing
- naaimachine
- distressen
Ik heb gekozen voor de bloem, een brad en lint. Voor de technieken heb ik de naaimachine gebruikt, embossen en distressen. Later zag ik dat ik ook stempelen heb gebruikt, dus alle technieken!
Het is weer een kaartje geworden in de kleuren bruin en groen. Kun je zien, waar ik de laatste kaartjes mee gemaakt heb! Vaak blijven er spullen op mijn tafel liggen, resten papier, probeersels bv. de bloem heb ik gemaakt nav. de Cards Only, die lag nog op tafel, label is bespoten met Glimmer Mist, ook een probeersel... Voeg wat restjes bij elkaar en er ontstaat zomaar een kaart!

Geen opmerkingen: