Boukjes Workshops!

zaterdag 22 november 2008

Een award gekregen!


´k Heb van Karin deze Kreativ Blogger Award gekregen! Bedankt voor deze waardering voor mijn scrapwerk!

Nu mag ik op mijn beurt ook weer 5 mensen kiezen die ik de award wil toekennen. Dit zijn de regels ervoor:
1. de winner may put the logo on their blog
2. put a link to the person who sent you the award
3. nominate 5 blogs for the award.

Frences als onze Scrapqueen!
Hanny met haar handige tips en ideeën.
Moon die zulke mooie dingen maakt!
Elly die wonen en scrappen zo mooi kan combineren.
Renny voor de variatie op je blog.

Ik mag graag jullie blog bekijken om te lezen, te kijken en inspiratie op te doen!
Ook jullie mogen de Award weer doorgeven aan andere mensen.

4 opmerkingen:

Moon Hulsman zei

Wouw superbedankt boukje wat lief van je echt lief dankjewel
Liefs Moon

Bizzy @ home zei

Super! Bedankt zeg! Ben vereerd!

Groetjes Renny

Splashes of Pink and Mint zei

En ook namens mij echt reuze bedankt!!!! Ik ben er echt heel erg blij mee! Leuk om zo ook weer eens een ander blog te leren kennen!

Inge zei

Boukje, omdat je altijd erg leuke kaartjes en scrapsels maakt krijg je ook van mij een award!! Ik maak zelf nooit kaartjes maar krijg er vaak wel zin in als ik jou werkjes zie!

Groetjes Inge