Boukjes Workshops!

donderdag 13 november 2008

Kadobonnen Ter Sted

Vanmorgen even naar Ter Sted geweest. Daar kreeg ik de vraag of ik ook kadobonnen kon maken? Moet lukken. En of dat ook morgen klaar kon? Gaan we proberen! Dus ik heb vanmiddag 10 kadobonkaarten gemaakt! Binnenin heb ik met de computer de tekst en ruimte gemaakt, waar het bedrag ingevuld kan worden en waar de stempel van de winkel kan. Voorop een Magnolia, ingkleurd met Ranger distress inkt.




Morgen ga ik ze naar de winkel brengen, 'k ben benieuwd wat ze ervan vindt!

2 opmerkingen:

Angèle zei

Laatst kon ik alleen anoniem reageren, ondanks mijn blogger lidmaatschap. Nu kan het weer als blogger en wil ik toch nog even kwijt dat je hele mooie dingen maakt.
Prachtige kadobonnen!

Frences zei

Wauw, die zijn gaaf zeg, zie ze nu pas. Dat je die zo snel kon maken, knap hoor!