Boukjes Workshops!

woensdag 5 november 2008

Puzzelkaart

Deze puzzelkaart had ik gemaakt voor de wedstrijd van de Cards Only voor het kerstnummer. Gisteren kreeg ik de Cards Only door de bus, helaas, niet gewonnen :(
Op de voorkant zie je de puzzelstukjes met Merry Christmas.


De puzzelstukjes kun je erafhalen, alleen het hoekje heb ik vastgezet, en dan komt de tekst 'and a Happy New Year!' tevoorschijn!


Puzzelkaarten kun je krijgen bij de Action, papier komt uit een blok van K&Company, Peppermint Twist. Kleine belletjes kun je bij de Hema kopen.

Leuk dat je weer even kwam kijken!
Groetjes Boukje.

5 opmerkingen:

Alma zei

Wat een leuk idee Boukje; dat je niet gewonnen hebt zég! Vind het een heel origineel idee!

Anoniem zei

Dit is leuk zeg,wat een mooi kaartje en een super idee,jammer dat je niet hebt gewonnen,groetjes Joke.

Margreet zei

Leuk idee joh!!! Je hebt me wel op een idee gebracht!! Ik ga morgen direct naar de Action.

Bini zei

Boukje, ik ben helemaal geen kaartjesmens maar deze vind ik echt zooooo mooi! Dit wil ik wel eens maken dit jaar! Bedankt voor de inspiratie.

Anoniem zei

Superleuk kaartje! Liefs, Angèle