Boukjes Workshops!

woensdag 19 november 2008

Welcome home

Allereerst bedankt voor alle lieve complimenten die ik kreeg voor het triangeldoosje! Sowieso leuk om berichtjes te krijgen en zo helemaal natuurlijk!

Ik ben weer aan de gang gegaan met een appelprikker van de Action.Het papier is al oud,maar nog steeds mooi voor de kerst/wintersfeer, volgens mij van Karen Foster? De Magnoliastempel is ingekleurd met Ranger distressinkt. Op het dak heb ik ribbelkarton van een doos geplakt. De ster is bewerkt met flockpoeder, zodat je een fluweellaagje krijgt.


Aan de prikker heb ik kant geregen, zodat het een gordijntje lijkt.
'welcome' heb ik gestanst met de Zip'emate en 'home' is geprint op de computer.
De bloemetjes heb ik met een mini-splitpennetje in het hout getimmerd. Het hout is vrij zacht, met de punt van je pincet kun je makkelijk een gaatje prikken, het laatste stukje heb ik erin getimmerd met mijn schaar...



Leuk dat je weer even kwam kijken!

5 opmerkingen:

Diana zei

Wat een gaaf idee Boukje!
Jij maakt overigens prachtige dingen!



Groetjes Diana

Frences zei

Wauw, erg mooi!!!!
Dat was ook een leuk idee voor wintermagazine geweest!

Margreet zei

Erg leuk zo'n huisje!!

Anoniem zei

Hij is prachtig, maar ik neem aan, dat je hem niet buiten hangt, toch?
Groetjes, Maaike

Karin zei

Hoi Boukje,

Omdat ik vind dat jij supermooie dingen maakt en heel erg oog voor detail hebt, geef ik je een Award. Op mijn blog kun je zien hoe je hem in ontvangst kunt nemen en hoe je hem verder kunt doorgeven.
Groetjes,
Karin