Boukjes Workshops!

donderdag 27 november 2008

Winterkaartje

In eerste instantie had ik deze kaart gemaakt voor de winterwedstrijd van de Cards Only, maar twijfelde steeds of ik ´m in zou sturen. Toch maar niet gedaan, ik heb een ander kaartje gemaakt en dat op de valreep nog opgestuurd (kan tot 29 november)


Bij deze kaart heb ik op stof gestempeld, gaatjes erin gestanst om sneeuw aan te geven en de kaart een mat van dikke vilt gegeven.

Magazine nr.8 komt vandaag online! Dus één dezer dagen kan ik laten zien, wat ik daarvoor gemaakt heb!
Verder ben ik weer bezig met een serie kadobonnen voor 'Ter Sted'....

Tot gauw!

1 opmerking:

Margreet zei

Nou ik vind dit ook een heel mooi kaartje. Jammer dat je het niet opgestuurd hebt maar misschien heb je nog wel een veel mooiere ingezonden. Ik ben erg benieuwd wat je voor het forummagazine hebt gemaakt.