Boukjes Workshops!

zaterdag 13 december 2008

Trim the tree, Double dutch Challenge #7

Voor de DDC#7 moest je een ornament maken voor in de kerstboom. Ik heb een engeltje gemaakt met het papier van My Mind's Eye en ponsen. De vleugeltjes zijn gemaakt van een ronde scalloppons met daaruit een hoekje geknipt, de kraag is gemaakt van een bloemenpons en bovenop en op de jurk is de pons van Starburst gebruikt.


Ik heb veel verschillende foto's gemaakt, 't was nog moeilijk om het engeltje mooi op de foto te krijgen.Dit was buiten, in de coniferen.De zon scheen net even, maar brrr, daar was het KOUD!! De coniferen waren nat, vandaar het natte vlekje op haar wang...



En binnen, hangend aan de lamp boven de tafel...




Uiteindelijk toch gekozen voor de bovenste foto.
Leuk dat je weer even langs kwam!

8 opmerkingen:

Erica zei

Ze is prachtig geworden Boukje! Leuk dat je weer meegedaan hebt met onze challenge ;o)

Groetjes,
Erica

Marieke Blokland zei

Wat super leuk weer Boukje, wat ben je toch super crea!
Marieke

Inge zei

Wat heb je er weer wat leuks van gemaakt zeg!!

Groetjes Inge

Alma zei

Ik vind haar helemaal geweldig Boukje, wat een leuk idee!

Birgit zei

Oooo, die is leuk!!!

Tracey zei

Gorgeous angel :o)

Hugs
Tracey
x

Anoniem zei

Wat een schatje heb je gemaakt zeg. Je bent idd enorm creatief hoor. Ik vind het super om te zien maar krijg dit zelf niet bedacht zo. Toppie. Ik wilde je een award geven maar zag dat je hem al hebt. Jammer maar toch nomineer ik je hoor. Je hebt een superblog met gave knutsels.

Groetjes Wendy

Joyce zei

Wat een super leuk engeltje zeg !!