Boukjes Workshops!

donderdag 16 april 2009

How many roads...

Van het forum Royalty Scrapbooking heb ik (op de valreep :) meegedaan aan een wedstrijd. Lift een layout van het designteam en gebruik een liedje in de titel.
Ik heb onderstaande layout van Jaqcueline gelift:


En dit heb ik ervan gemaakt:


Als liedje heb ik 'How many roads must a man walk down' gekozen, de tekst heb ik op sheet geprint en over de foto geplaatst.


Het vogeltje is met de Silhouette gesneden, op de detailfoto zie je dat ik er nog een lijntje omheen heb gedaan, deze zie je niet op de grote foto. Die had ik gisteravond nog gemaakt. De foto's die ik vanmorgen maakte, waren veel fletser van kleur, vandaar dat ik toch voor die van gisteravond heb gekozen :).

Gebruikte materialen:
Coördinated cardstock, Basic Grey:Porcelain, muziekpapier, stickertape bloemetjes en vlindertes van Xenos, crystal swirl, bloemetjes prima, blaadjespons,postzegel, labeltje, Silhouette voor vogeltje, computer voor tiny alfabet, randpons en distress ink.

'k Ga nog even genieten van het mooie weer, het is hier nog heerlijk zonnig!

6 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Hij is echt prachtig Boukje!
Groetjes Renny

Inge zei

whaaw in één woord geweldig!! Wat een ontzettend mooi sfeertje heb je in deze LO kunnen leggen!

Loes zei

ooh wat mooi!
en wat een leuk idee om een songtekst er bij te gebruiken!
Groetjes,
Loes

Inge zei

Wauw, wat een geweldig mooie lo zeg!

marije zei

WAT EEN PRACHTIGE LO!!!
HELEMAAL TOPPIE!

Manon Keir zei

prachtig zeg!!!