Boukjes Workshops!

donderdag 21 mei 2009

Dream...

Deze week hadden we op het forum een online cropavond. Iedereen ging aan de gang met deze sketch:



En dit heb ik ervan gemaakt:



'k Heb 'm iets aangepast, de titel heb ik bv. boven gedaan, vond ik hierbij toch mooier.


Gebruikte materialen:
Papier van K&Company, Playful Petals en Websters Page, thickers American Crafts, Clear stamps van Autumn Leaves, swirls en Hero Arts, pons blaadje, raindrops blauw en limegroen, stempelinkt Pinecone en fineliner bruin.




En ik mag nog vertellen, dat ik met de clearcard voor de Double Dutch had gewonnen!'k Ben benieuwd wat de post komt brengen :) Leuk!!
Leuk dat je weer kwam kijken! Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

niekolken zei

is een hele mooie!!!'k hou van de kleurtjes!!!!

Anoniem zei

leuk boukje...en wat leuk dat die zoon van jou nog poseert!! die van mij wil echt niet meer op de foto haha...en dat vogeltje in mn mini album is van basic grey ( stempeltje)groetjes raffa

Anoniem zei

Hoi Boukje wow wat heb je prachtige lo`tjes gemaakt,het zijn gewoon kunstwerkjes en dat kaartje geweldig zeg,groetjes Joke.

marije zei

leuk die titel met een 3 er in , die ga ik onthouden!mooie lo!