Boukjes Workshops!

donderdag 29 oktober 2009

Alvast wat kerst...

De nieuwe Cards Only is uit en van mij staat er een laars, een wortel en een notitieblokje in voor Sinterklaas!! Er staan veel mooie dingen in!

Mijn kerstboomhangers, kaartjes en labels hebben het helaas niet gehaald, dus die mag ik nu ook wel laten zien :)
De kerstboomhangers met aan de ene kant een Magnolia...



en aan de andere kant een patchworkje...


Cadeaulabel voor aan een wijnfles,


of aan een cadeautje...


En nog een paar kaartjes...
Deze opent in het midden, het kerstbalgedeelte gaat mee open.


Haha en toen was het nog wel heel mooi weer :)



Leuk dat je weer langs kwam, tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

chantal zei

hoi boukje
erg leuke kaartjes en andere creaties heb je gemaakt zeg;)
echt super
liefs chantal

Lenet zei

Ik vind ze heel leuk..jammer dat ze het niet gehaald hebben zeg.
Ik vind het trouwens een hele mooie stervorm.

Margreet zei

Ik kreeg vandaag de cards only in de bus en die laars is echt super!!!! De wortels en boekje ook natuurlijk maar de laars springt er voor mij echt uit. Jammer van de rest maar dat je erin staat is al een hele eer toch?
Gefeliciteerd hoor.

groetjes, Margreet

Anoniem zei

Je hebt mooie werkjes gemaakt en jammer voor je dat ze de Cards Only niet hebben gehaald,maar er word zoveel mooi`s opgestuurd,maar gelukkig kun je zeggen dat je erin hebt gestaan,ow ben benieuwd,zal die eerdaags wel in de winkel zijn,groetjes Joke.

Amarins zei

Wat zijn dit allemaal prachtige werkjes, vooral die bovenste kersthanger vind ik geweldig. Ook de laars ed in de Cards Only heb ik inmiddels gezien. Heel origineel. Super leuk!
Groeten,
Amarins

Marieke Blokland zei

Wat een mooie kaarten weer, Boukje!! Ik zag je laars in de Cards Only staan. Wauw!!! Wat is die mooi geworden! Daar moet ik je even over uit gaan horen van het weekeind, haha!
Groetjes en tot vanavond!
Marieke

Anoniem zei

waarom niet:)