Boukjes Workshops!

vrijdag 2 oktober 2009

Voor een keukenprinses

Ik heb met Moon een swapje gedaan, ik kreeg een pakketje met papier en spulletjes van haar en daar moest ik iets mee maken. De opdracht erbij was: maak iets waar een recept in kan.
Een leuke uitdaging, eerst zitten denken, ga ik een kaart maken, een boekje, iets anders.... Nou, ik heb er dus uiteindelijk een 'shaped' kaart/boekje van gemaakt!
Daardoor is ie ook geschikt voor de Double Dutch challenge 'Get in shape'.

De voorkant:


Een paar detailfoto's:




Blad 2:


Blad 3:

Met in het zakje een klein receptenboekje...


van een MonChou aardbei gebakje,


en in de tweede een aardbei yoghurt taart.




Zo wordt het wel een lange post!
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

22 opmerkingen:

Miranda zei

Ziet er echt super leuk én mooi uit!!

Judith zei

Ik vind hem werkelijk waar geweldig!!!!

Groetjes Judith

Willy's creations zei

Beeldig!


Hobbygroetjes,Willy

Unknown zei

Wat een superleuk schortje! Prachtig, al die details! En dat recept ziet er lekker uit..mmmm.

Inge zei

Super! Wat een leuk idee! Heel mooi uitgewerkt! Leuk ook als cadeautje.

Petra zei

Wat een leuk schortje helemaal super, en het reseptje heb ik even opgeschreven want dat zeit er heel erg lekker en makkelijk uit.
Liefs Petra

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt dit zo onwijs gaaf gedaan. Echt geweldig!

Groetjes Rosalien

Anoniem zei

Boukje in 1 woord....Prachtig!!!groetjes Joke.

Alma zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg en wat een origineel idee!

Frences zei

Helemaal leuk Boukje, ben er bijna verliefd op en wil die zeker nog eens liften, gaaf!!

Lenet zei

Hij is prachtig geworden Boukje!!!Super kaart

Anke zei

Een prachtige creatie Boukje.
groetjes, Anke

jacqueline zei

Wat superrrrrrr gaaf weer zeg, hoe kom je toch steeds op zulke gave ideeen!!!
Echt geweldig!

Jacqueline

Karin zei

Boukje,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Het is altijd leuk als iemand een berichtje achterlaat. Jou kaart is echt superrrrr mooi. Ik ga ook zeker een keer proberen een schort-kaart te maken.

Groetjes, Karin

Jeanet van der Lee zei

Wat een SUPER schort!

Moon Hulsman zei

ooohhhh Boukje hij is helemaal geweldig Laten we wat we voor elkaar verzinnen zelf ook maken ha ha oftewel ik ga die lekker ook maken. Het is zo leuk dat het een boekje is
Liefs Moon

Peet zei

Het ziet er super uit, Boukje!!!

Wiebine zei

Prachtig geworden Boukje, hoe kom je op het idee !

M@risk@ zei

Van harte met je gewonnen kaart bij Hobby Farm. Oh, en wat is dit weer geweldig leuk wat je gemaakt hebt. Super en heel origineel.

Angela zei

wat een mega leuk idee! jemig mensje wat ben je toch creatief!!

Erica zei

Hij is prachtig Boukje, die Moon boft maar ;o) Leuk dat je weer meedoet met onze challenge!

Groetjes,
Erica

Unknown zei

Super leuk deze kaart, bracht me op een idee. Ook wil ik een compliment geven voor je schitterende blog. Heb er met plezier rondgekeken.
Marja, Hoogkarspel NH