Boukjes Workshops!

donderdag 28 januari 2010

Stoer kereltje

Bij de kringloopwinkel vond ik het blauw geruite stofje. Ik wil ook nog graag rood geruite stof, maar goed, deze versie was ook prima. Het idee om een stoffen hart op de kaart te gebruiken komt geloof ik uit ScrapCards, maar heb ik gezien bij Marije en wilde ik nog steeds proberen. 'k Heb een laag schuimrubber gebruikt voor binnenin en daaromheen genaaid.



Papier is van Basic Grey, verder jute en kantje gebruikt en de randpons voor het strookje, wat ik zelf weer de kraftlook heb gegeven met Distress Ink 'Brushed Corduroy'.Het stempeltje komt uit de Eline Vintage serie.
'k Heb onderstaande sketch gebruikt voor de Dutch Card Lovers #30.



Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

25 opmerkingen:

gea zei

Leuk zeg !!! echt een schattig kaartje is dat geworden

Thea zei

Heel erg leuk geworden, zo zie je maar weer wat je allemaal voor materiaal kunt gebruiken.

Groetjes
Thea

Anoniem zei

Wauw wat heb je dat weer prachtig gemaakt,fijne avond,groetjes Joke.

Sandra zei

Wauw! Gave kaart heb je gemaakt!! En dat idee van het hart ga ik ook onthouden. Lek dat je hebt meegedaan met DCL.

Unknown zei

He Boukje

Wat een schattig kaartje. Ik ga ook vaak naar de kringloopwinkel voor leuke dingen. Ik kocht laatst een bloesje ruit/wit geblokt gewoon voor de stof. € 1.50 en nog leuke knoopjes ook. Mss een tipje voor jou.

Groetjes Wendy

chantal zei

hoi boukje
wat een schitterend kaartje
erg leuk
liefs en groetjes chantal

Marianne zei

Boukje, ik vind je kaartjes altijd zo creatief! Ook deze vind ik weer prachtig. Bedankt voor het meedoen met DCL.

monique zei

Boukje wat een prachtige creatie, mooie kleurtjes!

Bizzy @ home zei

Heel lief kaartje. Leuk het hartje erop.
En ik ben weer terug van de kapper....het is een boblijn geworden. Helemaal toppie.
Groetjes Renny

Helga zei

Hai Boukje,

Ik vind het allemaal ontzettend mooi wat je maakt en daarom heb ik iets voor je op mijn blog.


gr.Helga

Dora zei

Ik vind het een prachtige kaart, een superhart!

miriam zei

Gewldige kaart zo met dat hartje ,dat heb je leuk gedaan.Bedankt voor het meedoen met DCL

Marie-claire zei

Wat een super gaaf kaartje!

Groetjes Marie-claire

Ellen zei

Wat leuk om zoveel verschillende materialen te zien Boukje!
Bedankt voor het meedoen met DCL

Groetjes Ellen

eline pellinkhof zei

Dit is ZOOO leuk!!!
Groetjes, Eline

Rosalien Zwackhalen zei

Heel erg leuk gedaan, helemaal toppie!! :)) Bedankt voor het meeoden.

Groetjes Rosalien

Unknown zei

Heel mooi kaartje en blauw is zeker zo leuk.
gr,lean.

Marie-claire zei

Gefeliciteerd!!
Is ook zo'n gaaf kaartje!

Groetjes Marie-claire

Marieke zei

Gefeliciteerd met je prijs!!
Het is dan ook een superkaart!

Inge zei

Je hebt gewonnen! Gefeliciteerd! Kon ook niet missen met deze mooie kaart:)
Groetjes, Inge

liszha zei

Gefeliciteerd! en wat is dat hartje een supergoed idee! Ik heb het opgeslagen in mijn map inspiratie!

Lenet zei

Ik vind hem geweldig!!

Charlotte zei

Super supergaaf! :)

Groetjes,
Charlotte

Anoniem zei

wat maak jij leuke en mooie creaties:)
ik ben gelijk volger geworden:)
groetjes nonna

Unknown zei

wat super gaaf zeg! vind je hartjes helemaal te schattig en ze doen het zo leuk op de kaart. Heerlijk stofje. Komt vast niet zomaar bij de stoffenwinkel vandaan ;)

xx Monica