Boukjes Workshops!

donderdag 11 maart 2010

Babyslinger Eline

Van de mooie Eline's babies clearstamps en papier uit Eline's babies pretty papers bloc heb ik de volgende slinger gemaakt! Je hebt maar twee velletjes papier nodig, wat karton van een doos en wat groen voor de blaadjes!


Van het karton heb ik het bovenste laagje afgescheurd en het flink bewerkt met Distress Ink 'Brushed Corduroy' en 'Walnut Stain'. Alle stempels zijn op het papier gestempeld, uitgeknipt en de randjes even bewerkt met inkt.


Opplakken, gaatjes erin, touwtje erdoor en klaar!





Ik ben met nog iets bezig, maar dat is nog niet klaar, dus wordt vervolgd!
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Inge zei

Nou ja zeg, helemaal leuk natuurlijk!! Leuk idee ook, het ribbelkarton er achter:)Groetjes, Inge

Nora zei

Heeeeel mooi gedaan!
Groetjes, Nora

Manon zei

super leuk zeg!!!

Ilonka zei

wat ziet het er leuk uit heel erg apart zo je zelf gemaakte slingers.

Groetjes ilonka

Unknown zei

Wat leuk!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie slinger heb je gemaakt en dat karton is helemaal geweldig, hoe kom je erop.

Groetjes Jolande.

Dora zei

Dit is een idee dat ik ook al een tijdje wil maken, erg mooi!

Bizzy @ home zei

Ja, dit staat ook nog altijd op mijn lijstje om te maken. Ontzettend lieve kleurtjes zeg.
Groetjes Renny

Wilma zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit!!!

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw, ik vind je slinger helemaal te gek!!!!! Lieve kleurtjes, en dat ribbelkarton staat ook altijd erg leuk, gebruik het zelf ook altijd graag.
Fijn weekend!!!!!

Wiebine zei

Wat is dat super leuk geworden Boukje, mijn complimenten hoor, prachtig. Ik ben benieuwd naar wat je nu nog gaat maken.
groetjes,
Wiebine

Lenet zei

Wauw prachtig boukje!! wat leuk dat je guest desinger mocht zijn.