Boukjes Workshops!

maandag 5 april 2010

Blauw en veel knoopjes!

Een leuke uitdaging op het forum. Je moest vier nummers doorgeven en daar kwam dan een opdracht uitrollen...
Mijn opdracht was:
Gebruik blauw als hoofdkleur,
gebruik drie foto's of drie stempelafdrukjes,
gebruik veel knoopjes
en inkt alle randen.

'k Ben eerst met het kaartje begonnen.


En omdat ik toch vrij had, heb ik ook nog een layout gemaakt met dezelfde opdracht, alleen nu met foto's...



Het achtergrondvel is van 'Little yellow Bicycle', Dew Drops en het geruite papier is uit een blok van Plaid.



Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer! 'k Heb nog een kaartje gemaakt voor de Double Dutch, dus die heb je nog tegoed.

13 opmerkingen:

Margot zei

deze zijn gaaf! leuk al die knopen op de bingokaart! dat ga ik onthouden want ik heb ook zo'n stempel!

Manon zei

leuke uitdaging. En een mooi resultaat!

Bizzy @ home zei

Mooi blauw, leuk effect met al die knoopjes.
Groetjes Renny

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart en je LO vind ik supermooi!
Groetjes, Sandra

Inge zei

Wat een leuke kaarten en mooie LO! Van welk forum haal je deze leuke uitdagingen?
Groetjes, Inge

creationsncraftsbyarina zei

dat is nog eens een mooie uitdaging
je kaartje zijn goed gelukt mooi hoor

groetjesnarina

gea zei

erg mooi geworden allebei !

Lenet zei

Helemaal super. Gaaf zoals de horizon als het ware over je hele LO doorloopt!

Karin zei

Zowel je kaart als je lay-out zijn super Boukje, echt heel erg mooi.

gr. Karin

Bea van Ette zei

Hallo,

Er staat een Award voor je klaar op mijn blog!

Groetjes, Bea

Dora zei

Wat enorm leuk al die knopen ik gebruik ze te weinig, ook de lo is mooi!

Cootje zei

Wat maak jij mooie creaties e.d. ik heb me gelijk aangemeld als volger van je blog, succes verder

gr. Cootje

Wendy zei

Wat een leuke uitdaging je kaart en lo zijn erg mooi geworden

Groetjes Wendy