Boukjes Workshops!

zaterdag 17 april 2010

Book of Me: mijn muziek

Weer een bladzijde van mijn 'Book of Me' gedaan!
Mijn muziek. Ik luister weinig muziek, heb nooit de radio aan, omdat ik het snel teveel lawaai vind, dus ik moest even denken wat ik hiermee ging doen.
Mijn gitaar natuurlijk!
Op school gebruik ik mijn gitaar elke dag om met de kleuters liedjes te zingen. Klinkt altijd zo gezellig!



'k Moest weer even puzzelen, het was erg lastig deze keer door het paarse stukje wat onder de bladzijde uitkwam van de vorige keer...






Het is prachtig weer!
Tot de volgende keer, leuk dat je weer langskwam!

14 opmerkingen:

Maaike zei

Hallo Boukje,

Nadat ik via jouw blog de tutorial had gezien over de bloemetjes, kom ik weer terug op je blog en zie dat er al weer iets is toegevoegd.
Je boekje vordert gestaag en ook deze bladzijde is weer mooi gedaan.
Ik hoop hem nog eens in het echt te zien.

bouwmanscruise2010 zei

Erg mooi gedaan Boukje! Wat heb jij een prachtig handschrift zeg!
Ik kan me voorstellen dat de kleuters het erg leuk vinden, die gitaar erbij, geeft meteen sfeer, zo'n gitaar.

Dora zei

Erg mooi, en wat leuk dat je gitaar speelt, dat is zeker erg mooi!

Wendy zei

Wat word het een leuke bom
Deze is ook weer erg leuk

Groetjes Wendy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wauw, wat een werk, erg mooi.

Groetjes Jolande

Ann zei

erg leuk ook je journaling zo

Charlotte zei

Jee wat mooi weer Boukje! Dat boekje wordt echt super!!!

xxx

Inge zei

Weer een mooi hoofdstuk! En wat een prachtig handschrift zeg:)
Groetjes, Inge

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

Splashes of Pink and Mint zei

Hrt wordt echt een superleuk boekje zo! Ook deze bladzijdes heb je weer onwijs gaaf gemaakt! leuk met dat opgerolde stukje muziekpapier erbij!
Lekker genieten hè, van dit mooie weer!

Peet zei

Wat prachtig Boukje!!!

gea zei

supermooi weer !! het wordt een mooie BOM ! Ik heb een award voor jou op mijn blog.

Unknown zei

Hey Boukje, kijk eens op mijn blog. Je hebt een award verdiend!

Jolanda zei

Zingen en spelen is geweldig ik heb zelf 2 kleintjes (5 & 2)en die zingen terwijl ze spelen,dat is zo gezellig!
Fijne dag,Jolanda