Boukjes Workshops!

vrijdag 23 april 2010

Een tweeling!

Van het SNN forum doe ik weer mee aan de 'verrassingsuitdaging'. Ik heb 4 nummers doorgegeven en daar kwam de volgende uitdaging uit:
Gebruik rood als hoofdkleur,
Gebruik kant op je kaart,
Gebruik twee afbeeldingen,
Borduur (of look alike) op je kaart... OEPS!!!...dat was ik dus vergeten!
'k Heb nu een stikrandje langs de cirkel gemaakt :)
De foto met het labeltje, waar de tekst op staat is nog zonder stikrandje, maar het lukt nu niet meer om nieuwe foto's te maken...


Voor de twee afbeeldingen heb ik twee Eline's aankleedmeisjes gebruikt en ze verschillend aangekleed. (Ant, bedankt voor het lenen van je stempels afgelopen woensdag :)De roosjes zijn weer zelfgemaakt.



'k Ben druk met het volgende magazine van het Scrapbookforum bezig, komt binnenkort weer online!
Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Inge zei

Wat een leuk idee weer Boukje! Succes met het magazine:)
Groetjes, Inge

Wiebine zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Boukje, ik vind de combinatie van het dozenkarton en het rode papier erg mooi. Mooie bloemetjes.
groetjes,
Wiebine

creationsncraftsbyarina zei

hoi boukje wat een prachtige kaart zeg, super.

erg mooie roosjes ik maak ze zelf ook
altijd weer leuk om te zien dat er toch mensen zijn die ze zelf ook maken.
groetjes arina

Dora zei

Heel erg leuke kaart, mooie kleuren bij elkaar en die roosjes hebje erg mooi gedaan!

Esther zei

Wat een leuk idee, om 2 meisjes te stempelen en verschillend aan te kleden in dezelfde kleuren. Mijn complimenten.

Jolanda zei

Wat mooi zeg,heeeel leuk geworden!
Fijne dag,Jolanda

Bea van Ette zei

Prachtige kaart geworden!

Groetjes, Bea

Eline Doesburg zei

Ik krijg helemaal een zomers gevoel!

Super Mooi!

Groetjes, Eline