Boukjes Workshops!

zaterdag 3 april 2010

Miniboekje 'A Day to Celebrate'

Mijn 200e berichtje!

Het idee zag ik laatst bij Anita en ik vond het zo leuk om van mijn nestabilities een miniboekje te maken! Het boekje sluit met een lintje. Aan de linkerkant door de kraal naar buiten te schuiven (zodat je boekje ruimte genoeg heeft om open te bekijken) en aan de rechterkant met een strikje.


De voor en achterkant maak je van een nestabilitie (hier de een-na-grootste gebruikt) en ertussen maak je een strook met harmonicavouwen.(28 x 6,5 cm., eerst dubbelvouwen en daarna de zijkanten weer terugvouwen)


Als je labels erin wilt stoppen, moet je een pocket maken, waar het label in kan, hier aan de achterkant.


Ik weet nog niet voor wie deze wordt, maar ik wil dan het getal van de leeftijd of de datum op het bingokaartje omcirkelen...




Spelbinder nestabilities Labels One en Petite Scalloped Circles Large, bloemetjes Joy! crafts, stempels Eline, Magnolia, Autumn Leaves, Maya Road, blaadjes Martha Stewart, Coluzzle voor de labels, papier Eline's babies.>

Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

18 opmerkingen:

Marja zei

Oooh, wat een leuk idee. En wat een mooi boekje is het geworden.

Els zei

Jeetje wat is dit weer leuk Boukje.

Groetjes Els

Moniek zei

Heel erg mooi, Boukje!

Groetjes Moniek

creationsncraftsbyarina zei

wat een prachtig boekje is dit geworden zeg,

groetjes arina

Anoniem zei

Wow wat prachtig zeg,echt helemaal super en erg lief,ik wens je hele fijne paasdagen,groetjes Joke.

Wiebine zei

een prachtig boekje is dit geworden Boukje,
groetjes,
Wiebine

Thea zei

Hoi Boukje,

Dit is heel erg leuk geworden!

Groetjes
Thea

Charlotte zei

Wat onwijs gaaf weer Boukje! En je nieuwe bingostempeltje past er super bij!!! :)

xxx

Inge zei

Wat een enorm leuk boekje Boukje! Leuke stempeltjes heb je gebruikt.Ik wil je mijn adres wel geven hoor, heb je gelijk een mooie bestemming voor je boekje, hihi;)
Fijne dagen,
Inge

Dora zei

Wat een leuk idee, ga ik onthouden!

Unknown zei

Wat leuk zeg! Een heel leuk om zo een boekje te maken!

chantal zei

wouw schitterend boekje boukje
echt super
liefs chantal

Klaske zei

wat een superprojectje Baukje. Leuk om ook zo die vorm van de nestabilities te gebruiken...

Anja zei

Heel erg leuk Boukje,
Fijne pasen nog.gr Anja;o)

Splashes of Pink and Mint zei

Owww... dit is toch ook weer een super creatie!!!! Helemaal leuk!
Nog een fijne 2e paasdag!

Helga zei

Wat een geweldig boekje, super.


Gr.Helga

Manon zei

wat een gave uitdaging zeg! lijkt me ook super om te maken. Deze is in ieder geval heel gaaf!

Wendy zei

Wat een mooi boekje leuke stempels heb je gebruikt

Groetjes wendy