Boukjes Workshops!

zaterdag 29 mei 2010

Verrassingsuitdaging

Ik heb weer meegedaan aan de verrassingsuitdaging van Scrappen Noord Nederland en 4 nummers doorgegeven. Daar kwam deze opdracht uit:
-Gebruik de kleuren rood en wit,
-Gebruik 8 bloemen,
-Maak een fotokaart,
-Gebruik 1 afbeelding.
Ik heb nog niet vaak een fotokaart gemaakt, jullie wel? Dus echt wel een uitdaging! 'k Heb er net als de vorige kaart een staande kaart van gemaakt, met de vouw boven en de foto als achtergrond.


Bij de Magnolia heb ik een kantje onderaan de jurk geplakt.


Met dank aan Annemarie, van wie ik het mooie rood geruite stofje kreeg en Corinne voor het stempelafdrukje! Het rode lintje komt uit de goodiebag, die we van Berthine kregen!

Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Manon zei

wow wat een uitdaging zeg! en echt geweldig meid!
je creatie is echt weer schitterend creatief!

Dora zei

Erg mooi zo, echt een top kaartje en dat kant maakt het zo enorm lief!

Mich zei

Hahaha, wat is dat leuk zeg, een fotokaart. Daar was ik nog nooit opgekomen maar het resultaat is fantastisch !! Moet ik ook eens proberen !

creationsncraftsbyarina zei

erg leuk geworden. deze foto kaart

groetjes arina

Anneke. zei

Zier er prachtig uit, Boukje. Ook een leuke uitdaging,een fotokaart.
Groetjes Anneke.

Saskia zei

Superleuk!! Wat een prachtige en unieke kaart!!

Groetjes, Saskia :)

Wendy zei

Wat gaaf zo met die foto het is net alsof Tilda daar gewoon loopt.
Super hoe je de uitdaging verwerkt hebt.

Een hele mooie kaart

groetjes wendy

Ilonka zei

Wat een cutie je kaartje. PRACHTIG gewoon.

groetjes Ilonka

miriam zei

wat een leuk kaartje boukje

Dank je voor je reactie op mijn blog en nu doe je mee voor de bloghop prijs.
Kom woensdagavond na 20.00 even kijken of je hem misschien hebt gewonnen

liefs miriam

Charlotte zei

Wauw... wat heb je dat knap gedaan Boukje! Hij is mooi geworden!!!

xxx

Bizzy @ home zei

Wat een vrolijk kaartje. Heerlijk met het rood/wit ruitje. En leuk een fotokaart.
Groetjes Renny

mariska zei

Wat een super gaaf kaartje zeg!
En dat kant op dat jurkje, geweldig zo'n detail!!

Groetjes mariska