Boukjes Workshops!

zaterdag 30 oktober 2010

Een Famke

Haha, weet je nog dat ik laatst een babycadeautasje voor een jongetje had gemaakt? 'k Moest dus nog een keer wat maken, want het is een meisje geworden! :)
'k Ben aan de slag gegaan met deze fles, waar appelsap in heeft gezeten.


Het papier komt uit het knutselpakket wat ik bij Ikea had gekocht.
Op de fles staat 'Famke' (fries voor meisje). Aan de fles hangt een Magnolia meisje, de letter A (van haar naam Anne Tjitske) en een labeltje...


De deksel heb ik eerst geverfd met gesso en daarna bekleed met lint en papier.


Omdat ik sokjes in de fles wilde doen, moest ik iets bedenken om ze er uit te kunnen krijgen :)
'k Heb ze samengebonden met een mini knijpertje en daar het lint aan vast gemaakt. De strik van het lint zit tussen het deksel als je die vastdraait. Als je het flesje opent, kun je dus aan het lint de sokjes eruit halen...


Nog even een tekstje aan de binnenkant van de deksel om het helemaal af te maken.



Het was weer heerlijk knutselweer deze herfstvakantie! 'k Ben nog aan de gang geweest met de kartonnen boekjes van de Action, 'k heb er een paar kaarten van gemaakt, maar die komen binnenkort...
Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

jacqueline zei

Wat GE-WEL-DIG zeg........ooo wat mooi en wat een gaaf idee zeg!
Nou daar zullen ze wel heel blij mee zijn!!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

wauw dat ziet er geweldig uit. ik wist niet dat ze zulk mooi papier hadden bij ikea.
groetjes miranda

Jetty zei

wat een prachtig cadeautje. Super.

Wiebine zei

Wat een superleuk kadootje heb je ervan gemaakt boukje en wat een goed idee om die sokjes er met een knijpertje uit te kunnen halen !
groetjes,
wiebine

Inge zei

Wat een enorm leuk idee Boukje! Goed gevonden ook, de sokjes, het knijpertje en lintje :) Fijn weekend, ben benieuwd naar je Action boekjes!

Judith zei

Schattig cadeautje heb je gemaakt, Boukje! Lief papier en leuk die sokjes met het mini knijpertje. Dit is leuk om te geven en te krijgen (-:
Groetjes en een fijn weekend,
Judith
ps ben benieuwd naar je boekjes ;)

Cora Hoekstra zei

Boukje, wat een prachtig kraamkadootje, met zoveel leuke en lieve details. Een pronkstukje.

Dora zei

Ow wat een enorm lief geschenk. echt een plaatje geworden!

Anette zei

Superleuk!! Ik was pas nog bij Ikea....geen knutselspullen gespot....helaas....wel hele leuke labels. Op de kerstafdeling.

Splashes of Pink and Mint zei

Je gaf gelijk al antwoord op m'n vraag! Ik dacht nl ook: hoe krijg je die sokjes er nou uit??? Goeie oplossing! Ik vind het echt een super lief en schattig kadootje, Als er hier nog ergens eens een kindje wordt geboren, dan houd ik dit in m'n achterhoofd!
Nog een fijne zondag!

Sandra1968 zei

Dit vind ik superleuk!