Boukjes Workshops!

vrijdag 8 oktober 2010

En 9...

Als vervolg op de vorige kaart, nu ook één voor haar grote zus gemaakt, zij is een weekje later jarig en wordt 9.
'k Heb ze in dezelfde stijl gehouden en hetzelfde papier gebruikt.


Voor deze kaart heb ik de uitdaging van Dutch Dare Card Challenges gebruikt en een tag/kaart gemaakt.



Gebruikte materialen dus weer:
Magnolia ingekleurd met Distress Ink, papier uit Action blokje, chipboardcijfer bewerkt met gesso, inkt en embosspoeder, plaklintje, touw, tule, bloemenstans


Ps: Dit zijn de allerlaatste takjes die ik uit de pons kon halen. Laatst was mijn Mc.Gill pons stukgevallen op de grond, het plastic van de bovenkant was helemaal stuk! Nu kon ik nog steeds met mijn hand de veer indrukken en door heel precies te zorgen dat het takje goed in de onderkant kwam, kon ik toch nog een takje ponsen.
Op een of andere manier is er iets mis gegaan, want ook dat krijg ik niet meer voor elkaar. Ik heb 'm toch echt weg moeten gooien :( .... Helaas....

Hé, leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

Anette zei

leuk baukje dat je mee doet met onze challenge! Je tag is erg mooi geworden.

Groetjes,
Anette

CorianneDesign zei

Wow... de meiden boffen maar met zo'n creatieve tante !! ; )
Persoonlijk vind ik een zelfgemaakte kaart toch mooier dan een standaard kaart... het heeft zoveel meer persoonlijkheid en iemand heeft echt tijd en aandacht in een zelfgemaakte kaart gestopt.... vind je niet !? ; )

Super super leuke tag is het geworden !! = )

Lieve groetjes Corianne

Tamara zei

Prachtig kaartje boukje!! mooie kleuren en leuk echt een tag kaartje te hebben gemaakt.. Thanks voor het mee doen aan DDCC. xx Tamara (DDCC-DT)

Inge zei

Lieve kaartje heb je gemaakt voor je nichtjes, jammer dat je pons het opgegeven heeft, volgens mij gebruikte je 'm erg veel! Je ATC's zijn trouwens ook erg leuk geworden!

Jetty zei

SUper leuk.

Dora zei

ow deze is ook leuk geworden, leuk ook zo op een label.

Annemarie zei

Wat prachtig Boukje. Net zoals je vorige kaartje.

Kelly Schelske zei

Beautiful tag, thanks for joining us at Dutch Dare!

jacqueline zei

HEt ziet er weer heeeeel erg mooi uit Boukje, echt geweldig.
Leuk zijn ze he....die papierblokjes.
Ik heb er gisteren ook een kaart mee gemaakt, die ga ik straks even op mijn blog plaatsen (toevallig ook de roze versie van het papier wahahaha).
Je nichtjes boffen maar die krijgen weer een schitterende kaart!!!

Groetjes Jacqueline

Michelle Singer zei

What an awesome take on the challenge. Love the tag. I'm so glad you entered it in the challenge. Thank you so much. I hope to see you again at the next Dutch Dare Card Challenge.
Hugz,
Michelle