Boukjes Workshops!

woensdag 13 oktober 2010

Kerstkaartje

Ik vond een mooie sketch bij Crafty Creation Challenge, zie onderstaande sketch. Daarbij moest je een rubber stempel gebruiken en lint of kant.


De stempel komt uit de 'Craft UK' Rubber Stamping Christmas Cute set en is ingekleurd met Distress Ink.





Van Eline kreeg ik de volgende award, dank je wel Eline! Een mooi plaatje! De opdrachten die erbij zitten ga ik niet doen, daar heb ik nu helaas geen tijd voor...


'k Ga 'm gauw online zetten, de challenge kan alleen vandaag nog.
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

mariska zei

Hoi Boukje

Je hebt een erg leuk kaartje gemaakt.
Ondanks dat hij heel rustig is is hij erg mooi!

Liefs mariska

Lenet zei

prachtige kaart weer , dat beertje is zo schattig!

Judith zei

Heel leuk, schattig en rustig kaartje, Boukje.

Inge zei

Wat een lief cute kaartje Boukje, leuk die glittertjes (goed op de foto gezet! meestal zie je dat niet op de foto)

Trudy zei

Prachtige kaart Boukje!!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kaartje!! schattig stempeltje. kortom geslaagde kaart

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leukerd,

groetjes jolande

Dora zei

Wat een beauty!
En door je details naast de cirkel echt een super uitwerking!

natacha zei

wauw boukje vind dit echt een heel mooi schattig kaartje
grtz natacha

Designbygutschi zei

Super - I like your card.
Jutta

Inge zei

Ik moet even wat bij je rechtzetten hoor, anders is het teveel 'eer', maar ik heb niet meegewerkt aan het Eline boek hoor! Ik putte er voor dit kaartje wél veel inspiratie uit ;)

Bianca Kalksma zei

Mooi, lief kaartje en prachtig ingekleurd met distressinkt!