Boukjes Workshops!

woensdag 27 oktober 2010

Kerst

Weer een kerstkaart, tot nu toe vind ik het nog steeds leuk om ze te maken.


De bloem is gemaakt van koffiefilters, waar je rondjes uit snijdt (met de Coluzzle gedaan). Ik heb ze gekleurd met Adirondack inkt Mountain Rose. Voor de werkwijze kun je even het filmpje bekijken bloemen maken van koffiefilter .Achter de bloem heb ik een roset gemaakt van een geponste strook, die ik eerst met tekst bestempeld had. Een beetje plooien, zodat het iets groter wordt dan de bloem.

Het plaatje komt uit de Hobby Handig uit een pyramide knipvel. Ik vond de sfeer zo mooi en wilde er een kerstkaart mee maken.


Achter het plaatje heb ik een stukje fotopapier bewerkt met Adirondack Mountain Rose, Pebble en Hazelnutt en een sponsje, een achtergronstempel en bubbeltjesplastic.Het grijze linnenpapier is bewerkt met Distress Ink Brushed Corduroy om ze zelf een craftlook te maken.

De binnenkant heb ik aangekleed met nog een plaatje wat ik over had.



Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

Jetty zei

wat een beauty weer Boukje.

regina zei

hoi

wat een supermooie kerstkaarten heb je weer gemaakt!!


gr regina

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart! Ook de bloem vind ik erg leuk.
Groetjes, Sandra

Klaske zei

wat een leuke kaartjes Boukje!! Ik ga die bloem ook eens proberen, thanx!

Wendy zei

Wat een mooie kaart en wat heb je het plaatje mooi verwerkt zo

Groetjes Wendy

jacqueline zei

Wat een ontzettend mooie kaart weer, vind de bloem ook helemaal geweldig, die ga ik een keer proberen te maken!

Groetjes Jacqueline

Anette zei

Heel mooi en een schitterende bloem!

Dora zei

Ow ze zijn erg mooi, ik vind het plaatje van de kerstman zo mooi!

Margot zei

schitterende kaart! die bloem is geweldig!

Inge zei

Wat een heerlijke kerstkaart Boukje! Fijn weekend:)