Boukjes Workshops!

dinsdag 28 december 2010

Best Wishes for 2011!

'k Heb nog een doosje gemaakt voor de Double Dutch #58, a Christmas box. Hoewel Kerst al voorbij is, toch nog een kerstdoosje gemaakt. Het doosje is maar klein, er past precies een groot waxinelicht in!


'k Heb een venster in de deksel gemaakt en ook de binnenkant bekleed.


En ook het kaarsje maar even bijpassend gemaakt.


Voor jullie ook: de beste wensen alvast voor het nieuwe jaar!




Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

Lenet zei

heel leuk!! bedankt voor de tekening..scheelt weer denken meetwerk!

Natasja Vink zei

Leuk doosje, jij ook de beste wensen voor 2011

Judith zei

Heel leuk doosje, Boukje! Ik heb voor de familie toevallig ook zulke doosjes voor de kerst gemaakt, maar dan voor een klein waxinelichtje (-:
Als de foto's gelukt zijn (staan nog op de camera, die wij bij mijn schoonzus vergeten zijn...) plaats ik ze op mijn blog.
Groetjes en nog fijne dagen. Jij hebt toch ook vakantie?
Judith

Bizzy @ home zei

Schattig doosje. Voor jullie ook een voorspoedig 2011!
Groetjes, Renny

Gerreke zei

Wat een mooi doosje zeg!

Ik wens je eveneens een goed, gezond en liefdevol 2011 toe!

jacqueline zei

Helemaal geweldig weer.
Het is allemaal altijd zo mooi af bij jouw,tot in de kleinste details, geweldig!!!

Alvast een fijne jaarwisseling.

Groetjes Jacqueline

Dora zei

Wat een enorm leuk doosje,..ik had ooit een doosje en heb die uit elkaar gehaald en ook een mail gemaakt, zo heb ik er nu wel heel veel, maar zo'n lieve kleine had ik nog niet.
dank je wel!

Bianca Kalksma zei

Echt een heel kerstachtig doosje, leuk!

Kitty zei

Wat een superleuk doosje (en cadeautje)! Die ga ik vast nog wel eens maken, bedankt voor het patroontje!

Jetty zei

wat ontzettend leuk zo'n doosje.

Erica zei

Heel mooi gedaan Boukje! Leuk dat je meedoet met de Double Dutch challenge :D

Groetjes,
Erica