Boukjes Workshops!

donderdag 20 januari 2011

Magnolia

Ik wil meedoen aan de DTcall van de Dutch Magnolia Lovers en heb daarvoor de volgende kaartjes gemaakt:


De afdrukjes zijn ingekleurd met AquaMarkers.

Hier heb ik om het afdrukje en aan de bovenkant wit embospoeder gebruikt. De vlinder is met versamark gestempeld op kalkpapier en ook bewerkt met wit embospoeder.
De witte roosjes komen van Creabest. 'k Heb weer een stukje van de witte Actiontape gebruikt en de tekst is gemaakt met alfabetstempeltje van Prima Marketing.


Naast twee kaartjes moest je ook nog wat anders maken, dat is dit cadeautasje geworden. Inspiratie hiervoor vond ik bij Jennifer McGuire.
-Je neemt hiervoor een strook van 4" x 12"
-Score op 4",6" en 10" .
-De hoeken heb ik afgerond.
-Vouw 'm in elkaar en neem uit de bovenkant een hapje met een cirkelpons of met een Coluzzle mal. Ook uit de voorkant heb ik een cirkel gesneden.
-Neem een transparant zakje, bv. een kaartenzakje en stop daar wat lekkers in. Deze stop je in het craft tasje met de opening door het kleine cirkeltje. Maak dicht met een strik en een labeltje.


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige kaart is die met het piraatje. Ook de andere kaarten zijn mooi maar deze springt er voor mij uit.

groetjes, Margreet

Karin zei

Whow Bouke wat een geweldig mooie creaties. Succes!

Groetjes, Karin

Manon zei

super leuke kaarten. En succes met je dt call! ik hoop het jemaakt super leuke dingen!

Jeanet van der Lee zei

Wat een mooie kaarten en tasje heb je gemaakt zeg,ik heb ook meegedaan, maar heb het (nog) niet op mijn blog geplaatst. Groetjes, Jeanet

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een mooie kaarten en tas zeg. Heel veel succes met je deelname hoor! ik duim voor je.
Lieve groetjes
Marion

Annemarie zei

Wauw Boukje erg prachtig hoor, ik vind dat je een goede kans maakt!

Dora zei

Ik ga voor je duimen, ze zjn super je tasje en de kaarten...dank voor de beschrijving!

Sandra1968 zei

Ik vind ze heel erg mooi!
Succes met de DT-call.

Wendy zei

Wat een prachtige kaartjes en het tasje is ook erg leuk en mooi

Groetjes Wendy

Wiebine zei

Ziet er prachtig uit Boukje, heel veel succes,
groetjes,
Wiebine

Kitty zei

Wat een superleuke creaties! Duimduimduim....

Willy zei

Ze zijn erg leuk geworden, vooral het tasje. Bedankt voor de beschrijving.

Groetjes, Willy.

Lenet zei

Gaaf zeg ! dat moeten wel de winnenden inzendingen zijn.. succes!!

Inge zei

Je hebt een prachtig trio gemaakt, ik ga heel hard voor je duimen :)

Anja zei

Zo leuk zeg.Vind ook het kaartje met het piraatje erop wel een mooie uitspating.Veel succes,duim voor je.
GR Anja;o)

Bizzy @ home zei

Ik vind 'm geweldig!
Zo, ik heb je link ook maar even op bizzy @ home gezet, want ik mis zoveel postjes van je steeds. Ik kom weinig op mijn scrapblog. En ik zie hiernaast in je blogrolls dat het al 4 maanden geleden is dat ik een post plaatste daar..
Groetjes, Renny