Boukjes Workshops!

woensdag 26 januari 2011

Roses are red

Lekker aan de knutsel geweest met onderstaande sketch
van Dutch Card Lovers #77.

Ik wilde graag iets met de hartjes van stof doen, die ik genaaid had (met een stukje schuimrubber ertussen) Om het gevoel van stof vast te houden, heb ik ook een stukje suèdinestof gebruikt en de achterkant van een lapje canvas. Daarom ook de stiksels op de naaimachine erbij gebruikt. De tekststempel heb ik twee keer over elkaar heen gedrukt, eerst met bruin en daarna met rode Stazon.

De binnenkant heb ik aangekleed met een Magnolia, alles in de naturelkleuren gehouden met rood erbij als accent. 'k Heb de Magnolia bedekt met een rechthoek papier en daarna de kaart bewerkt met Distress Ink Antique Linen en wat stempeltjes.

Zelfs het rondje onder het hart lijkt van jute, maar is gewoon grijs papier, wat ik bewerkt heb met Distress Ink Brushed Corduroy.
En, wat je hier niet goed ziet, onder het canvas heb ik een dubbelgevouwen stuk karton meegestikt, zodat het bol komt te staan, het lijkt een beetje een kussentje zo.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

19 opmerkingen:

Jacquelien zei

Kan er niks anders van zeggen dan Wauw! Hij is echt prachtig!!

Wendy zei

Wauwwwwwwwwww prachtige kaart mooi met dat stoffen hartje voorop en de magnolia binnenin.

Je hebt het over schuimrubber waar haal je dat en hoe dik is dat?
En heb je een patroontje van dat hartje lijkt me ook wel eens leuk om te proberen minihartjes.

Groetjes Wendy

Marrie zei

Wat een geweldige mooie kaart.
en wat een leuk idee.
Heel leuk gedaan hoor.

Groetjes Marrie

Margot zei

schitterend!

hennie zei

Een Topkaart Boukje, voor mij heb je de prijs!
Mijn printer doet het niet, daarom heb ik de sketch nog niet op mijn werktafel liggen, maar bij het zien van jouw kaart, doe ik niet meer mee hoor.
Succes en groetjes hennie.

Jeanet van der Lee zei

Dit is zó mooi! De kleuren en de combinatie van stof en kaart is top Boukje! Groetjes, Jeanet

Splashes of Pink and Mint zei

Dit vind ik nou echt een supermooi kaartje! Heel gaaf zo die kleuren en materialen! en natuurlijk maakt dat schattige hartje van stof het helemaal áf!

Ellen zei

Oh wat is dit weer prachtig Boukje!
Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

Groetjes Ellen

Sandra1968 zei

Ik vind 'm heel erg mooi!

Judith zei

ooooooh!

Niet echt origineel, mijn reactie, maar jouw kaart is dat wel! Alles is leuk, alles!
groetjes, Judith

Dora zei

Ik vind hier alles mooi en leuk aan, echt een superkaartje!

Angèle zei

Een top-kaartje! Helemaal geweldig!
Leuk dat je weer meedoet met DCL deze week, Angèle

anja curvers zei

Supergaaf kaartje hoor heel erg mooi en bedankt voor het meedoen bij DCL.

miriam zei

Schitterende kaart boukje

Die tekst vindt ik zo leuk herrinert me altijd aan het liedje

bedankt voor het meedoen met dcl

groetjes miriam

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal geweldig!! Wat schitterend gedaan, en wat een leuk idee van het stof en het hartje. Ik krijg gewoon weer inspiratie hiervan. Helaas is mijn stof opgeborgen en kan ik er niet meer bij. :(
Toppie!!
Bedankt weer voor het meedoen en de inspiratie.:))

Groetjes Rosalien

Nicole zei

Prachtig!!
Alles past perfect bij elkaar!

Groetjes Nicole

Jetty zei

wat mooi Boukje.

Kitty zei

Wat een supermooi kaartje weer Boukje! En wat een werk!

Bianca Kalksma zei

Héél mooi!! Prachtig!