Boukjes Workshops!

zaterdag 29 januari 2011

Welke dag is het vandaag?

Even tussendoor een cadeautje voor mijn schoonmoeder gemaakt. 'k Zag ze laatst bij de Action, deze vintage kalenderplaten. 'k Heb ze meegenomen met het idee om ze te pimpen en ruimtelijk te maken met een toefje bloemen.


Niet veel bij gedaan hoor, wat bloemen in het mandje, een roosje in haar haar en een bloemetje en strikje om de magneet, maar even iets extra's maakt het leuker om cadeau te geven.Met een priem heb ik een gaatje in de plaat gemaakt en daar met het roosje het toefje vastgezet.
Een beetje van mezelf en een beetje van Action...:)


Have a great day!
Een goed weekend verder, leuk dat je weer kwam kijken!

16 opmerkingen:

jacqueline zei

IK had ze een paar weken geleden ook zien liggen, had er mee in de handen gestaan maar wist niet goed wat ik ermee kon.......nu ik de jouwe zie denk ik "had ik er nu maar 1 meegenomen", echt onwijs leuk geworden zeg.

Groetjes Jacqueline

mariska zei

Hoi Boukje

Wat heb je dat schitterend gedaan zeg!
Niet te veel poespas maar wel heel erg mooi!

Liefs mariska

Anette zei

De Action daar heb je nog eens wat aan! Superleuk kadootje.

Bianca Kalksma zei

Hm, wordt volgens mij weer hoog tijd om naar de Action te gaan;) Wat mooi!

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

Dora zei

Ik vind m schitterend!

Jetty zei

prachtig Boukje.

Judith zei

Leuk idee en een geweldig resultaat!
Gefeliciteerd met je schoonmoeder.
Fijne zondag, groetjes Judith

Creative vlinder zei

Erg leuk idee zeg! Ik volg je al een tijdje en ben nu ook volger van je geworden, je maakt zon mooie creaties!!!
Grt Nadia

Brendaxx zei

Heel gaaf Boukje!

Unknown zei

nou ja niet een beetje leuker maar heel veeeeel leuker.
groetjes,Lean

Splashes of Pink and Mint zei

Dat geeft het nou net dat beetje meer! Heel leuk zo!
Grotjes Elly

Inge zei

Heel leuk idee, mooie vondst! Ik heb ze ook zien liggen en vond ze leuk, maar niks mee gedaan.

Jacquelien zei

Wat is ie leuk geworden! En als we de Action toch niet hadden... haha!

Sylvia van der Kolk zei

Wat een leuk idee.
Het geeft een erg mooi resultaat met de bloemen erbij op.

Groetjes Sylvia.

Anja zei

Nou dat is echt heel erg mooi geworden.Superrr en vind je spreuk ook erg mooi,hihi.
GR Anja;o)