Boukjes Workshops!

zaterdag 23 april 2011

1 jaar!

Voor Creabest maakte ik het volgende kaartje. Het papier van the Girls' Paperie is zo mooi! En ook het lieve stempeltje van Milton&Co, Bunnies together is bij Creabest verkrijgbaar, tot 25 april zelfs met 15% korting op het hele assortiment!
Voor deze kaart gebruikte ik het patroon uit de Cards Only van de Stair Step kaart, simpel, maar met zo'n leuk effect! Eigenlijk snij je aan de zijkant twee lijnen, bv.2 cm. vanaf de kanten en dan door tot 2 cm. boven de vouwlijn. Je vouwt het strookje eerst naar beneden en dan weer omhoog. Bij het middengedeelte zit de vouwlijn gewoon in het midden van de kaart.


Je krijgt zo meer diepte in je kaart en het is leuk om de kaart zo aan te kleden...
'k Heb de vlaggetjes uit het papier van the Girls'Paperie, de serie Kitch en dan uit het vel van 'Party Pennant' geknipt.


Hier kun je de strookjes goed zien...



Gebruikte materialen verkrijgbaar bij Creabest:
-Papier the Girls' Paperie, Kitch:
Rose Bouquet,Granny's Quilt, Geranium Stripe, Party Pennant.
-Stempel Milton & Co, Bunnies together,
-Distress Ink Vintage photo, Walnut stain, Victorian velvet, Antique linen, Mustard seed, (blauw met de AquaMarker Periwinkle)
-Plaid ruffle lint rood,
-Brads medium Elegant.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

Oeneke zei

Het is weer een beauty!

xxx Myra xxx zei

wat een schatje!!

Maia zei

Super, super schattig!!!
Fijne paasdagen!

Jetty zei

mooi Boukje. Ik heb dit patroon laatst ook gebruikt. Erg leuk.

Dora zei

Ow deze wil ik ook nog maken, de mal heb ik hier liggen...nu nog doen, een plaatje is het!

Manon zei

ze zijn leuk he die kaartjes. Ik heb er ook al eentje gemaakt. Super simpel!
Er mooi gemaakt deze. En schattig stempeltje.
Groetjes Manon

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie kaart!

Groetjes Sylvia.

Inge zei

Wat leuk zeg deze stairstep kaart! Helemaal zo met de vlaggetjes. Enne..wat heb je de vaart erin zeg, ik zie de ene na de andere leuke en lieve kaart bij je verschijnen, ik ben weg van je 4U kaart!

Brendaxx zei

Ik vind m prachtig en superschattig!

Sandra1968 zei

Een geweldig leuke kaart!

Kitty zei

Geweldig wat een leuke kaart. Op het trapmodel moet ik even studeren geloof ik ;)

Annemieke zei

Gaaaaf! en ontzettend lief!!
helemaal leuk.
Groetjes, Annemieke

Saskia zei

Ooooh... wat 'n prachtige kaart, zo superlief!!! :)

Tessa Tegendraads zei

Oooooh wat een schattig kaartje

I LOVE IT

** **
**** ****
****** ******
************
*********
*******
*****
***
*

xx Tessa