Boukjes Workshops!

vrijdag 15 april 2011

For You!

Gistermiddag bracht de postbode mijn pakket van Creabest, waarmee ik spullen mag maken voor op het blog. Zo leuk, met al die vrolijke kleuren wilde ik gelijk aan de slag!

De lijn van Jillibean Soup Blossom Soup heeft mooie vrolijke papieren. Onder de stempel heb ik een journaling sprout van Jillibean Soup als basis genomen. De stempel is ingekleurd met AquaMarkers, uitgestanst met een nestabilitie cirkel en bewerkt met Distress Ink Mustard seed en Moss. Het gele ruffled lint plakte ik eromheen (wel even met Tacky Glue), staat zo vrolijk!


Gebruikte kleuren AquaMarkers:
Mocha, Golden brown, Lamp black, Flamingo pink, Puce.
Distress Ink: Mustard seed, Moss.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
-stempel
-papier Jillibean Soup Blossom Soup:
*Halfpound Blossoms,
*Lime Wedges
-Journaling Sprouts van Jillibean Soup
-Blaadjes leaf small
-Mini brads earth tones
-Heart stickpins
-Ric rac lint rood
-Ruffled lint geel

Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Een echt lentekaartje! Heel vrolijk.
Groetjes, Renny

Jetty zei

wat een gaaf lentekaartje. Je wordt er helemaal blij van.

Oeneke zei

Lekker vrolijk kaartje

rina zei

ik krijg helemaal zin in de lente van deze vrolijke kaart!

Sandra1968 zei

Een hele mooie en vrolijke kaart!
Groetjes, Sandra

Dora zei

Wat een snoepie van een kaart dit!

Nicole zei

Een echt vrolijk lentekaartje! Super leuk die rand van lint eromheen! Groetjes Nicole

Sylvia van der Kolk zei

Wat een heerlijk vrolijk lente kaartje.

Groetjes Sylvia.