Boukjes Workshops!

donderdag 7 april 2011

Made with love

Volgende week heb ik weer een knutselavond, maar ik had mijn voorbeeldkaartje per ongeluk al weggedaan, dus heb ik maar even een nieuwe gemaakt, zelfde opzet, maar het wordt toch weer anders. Dat vind ik juist ook zo leuk, iedereen gaat met iets eigens naar huis!

Papier komt uit een Actionblokje en ook het kaartkarton komt daar vandaan, door een bloemetjes embos gehaald.


En ja, alweer dit meisje gebruikt, ze is zo lief en past goed op veel kaartjes!


De cirkel komt uit een oud boek en is bewerkt met chalkpoeder en een kwastje.
En de hartjes van de bloemen komen weer van een bessentak (van de Action)

Fijne dag iedereen, leuk dat je weer kwam kijken!

12 opmerkingen:

Judith zei

Met dit voorbeeld kan het niet anders, dan dat er mooie andere kaarten door ontstaan. Ik vind 'm leuk!

hennie zei

Heel origineel Boukje!
Het papier uit het oude boek doet het erg goed.
Een prachtig geheel.
Groetjes hennie.

Bizzy @ home zei

Een lief kaartje weer! Leuk die besjes!
Groetjes, Renny

Saskia zei

Supermooie kaart!!

Maia zei

Heel mooi kaartje!
Daar zullen ze een goed voorbeeld aan hebben bij je workshop.
Leuk ook weer die besjes, ik moet dat nog gaan proberen.
Groetjes Maia

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje

Inge zei

Hij is gewoon weer leuk! Ben benieuwd naar de eindresultaten van de workshop!

Brendaxx zei

Wat een superschattig kaartje Boukje!

Dora zei

Een erg lieve kart en zeker die afbeelding is super!

Annemieke zei

Leuk kaartje!!
Groetjes, Annemieke

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart!

Annemieke zei

Bedankt voor je berichtje! leuk dat je meedoet!!
Groetjes, Annemieke