Boukjes Workshops!

woensdag 13 april 2011

Stoere mannenkaart

Weer heel iets anders, deze stoere mannenkaart voor de Dutch Card Lovers. Het mocht geen gewone vierkant of rechthoekkaart zijn. De vorm is niet zo bijzonder, ik maak wel vaker labelkaarten, maar door het gebruik van de Tim Holtz raders en het bewerken ervan is het toch wel stoer geworden...


Op de foto klikken is groter.
De raders zijn bewerkt met Distress Ink black soot, bij de grote had ik lijm en glitters gedaan, maar dat vond ik teveel glamour, dus heb ik het meeste glitter er weer af geschuurd. Dat effect vind ik wel weer leuk! (ik roep wel vaker dat je gewoon moet doorgaan, er komt vanzelf wel iets uit wat wél leuk is) De andere raders zijn bewerkt met versamark inkt en embosspoeder. Bij de middelste heb ik in de natte embosspoeder een beetje glitter gestrooid, de kleinste is gewoon helemaal zwart.
Het grijze lintje 'product with character' komt van kleding en vond ik wel stoer hierbij :)


De organzabloem is van rondjes, gebrand met een waxinelichtje (wel voorzichtig!)Het roosje rechts is een opgerold stukje boekpapier, zo nu en dan een slagje draaien en dan vormt zich een roosje.

Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

17 opmerkingen:

Oeneke zei

Al gezien op SNN, maar hij is prachtig, dus best 2 keer commentaar waard ;-)

Annemieke zei

Heel erg gaaf!!
Super mooie bloemen!
Groetjes,Annemieke

Floor / Marjolein zei

Ik denk dat de organza rondjes een nieuwe rage gaan vormen. Ze zijn zo leuk om te maken! Je tag is heerlijk om naar te kijken. Ik vind je bar-code ook zo leuk.;o)
Groetjes, Anette

Lenet zei

Wat een gave mannen kaart label

Maia zei

Super mooi label Boukje!!
Weer zulke leuke techniekjes beschreven.
Fijne avond,
Groetjes Maia

mums zei

Wat is het weer mooi geworden!
Prachtig!

groetjes, Maaike

Kitty zei

Ik ben een poosje niet zo erg aan mijn blogrondje toegekomen, jeetje Boukje, wat heb ik veel gemist ;) Wat eeh hoop prachtige creaties toch weer!

Manon zei

wat een super leuke tag! je kaartjes zijn trouwens ook onwijs gaaf met de zelfde sketch!
Groetjes Manon

Ellen zei

Wat een stoere kaart met die radertjes Boukje!

Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Inge zei

Wat valt er veel moois te bewonderen op je tag! Grappig wat je schrijft over 'gewoon doorgaan', bij mij ontstaan soms de leukste ideeen uit iets wat dreigt te mislukken, herkenbaar dus :)

Sandra1968 zei

Wauw, ik vind 'm schitterend!

Dora zei

Wat gaaf en zoveel te zien, super!

Splashes of Pink and Mint zei

Hij is weer geweldig!!! Vind het ook zo leuk dat je een randje aan het dessin papier hebt laten zitten met de barcode erop. En bij mij worden m'n projekten meestal het leukst als er iets fout gaat, of niet word zoals ik het in gedachten had. Dan doe je vaak dingen die je anders niet gedaan zou hebben. Je radertjes zijn er helemaal super bij!

anja curvers zei

Supergaaf hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

Sylvia van der Kolk zei

Hoi Boukje,

Wat een mooie kaart!

Groetjes Sylvia.

miriam zei

wat een mooie stoere tag is het geworden

bedankt voor het meedoen met dcl

gr miriam

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is prachtig geworden. :) Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien