Boukjes Workshops!

vrijdag 6 mei 2011

Cadeauzakjes

Naar het idee van Moon uit de Cards Only heb ik deze cadeauzakjes gemaakt van een envelop, zo leuk!


Je plakt je envelop dicht en ponst aan de korte kant een mooie rand, hierdoor kan ie open. Je rilt aan alle zijden op 1,5 cm. en vouwt het zakje op de vouwlijnen open, de puntjes onder plak je aan de onderkant vast.
Op de bodem heb ik ter versteviging een stukje dooskarton gelegd.


In deze kleine envelop pasten alleen de roosjes, daarom heb ik het tasje maar óp het cadeau geplakt, ingepakt met kraftpapier, staat altijd leuk!

Het tasje hieronder is gemaakt van een grote envelop en heb ik qua indeling gelift uit de Cards Only.
Het cadeautje voor mijn zus paste er precies in en heeft ze gisteren gekregen!


De bloem maakte ik van...nou ja, een scrapper kan ook alles gebruiken LOL... de binnenverpakking van de muesli! Gestanst met de bloemen van Crealies en gestapeld tot een bloem. De randen krullen om, maar dat geeft wel een leuk effect...

Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

17 opmerkingen:

Brendaxx zei

Allebei weer prachtig Boukje!

Bizzy @ home zei

Heel leuk en eigenlijk zo simpel maar kom er maar eens op.
Groetjes, Renny

mariska zei

Wat een geweldig idee en wat een geweldig resultaat! Prachtig weer!

Jann-will zei

Ohhhhh te leuk!!

Gea zei

dat is schattig! mooi gemaakt
groetjes Gea

Inge zei

Wat een briljant idee! En gelijk twee super leuke uitvoeringen. Je scrapdelight kaartje is trouwens ook al zo lief en stoer!

Lida zei

Wat zijn dat prachtig
tasjes die je heb gemaakt
ik woord gelijk je volger ik zal leuk vinden als je bij mij ook
kom kijken op mijn blog

groetjes Lida

Oeneke zei

Ze zijn weer super Boukje!

Ellen zei

Wat een ontzettend leuk en eigenlijk heel eenvoudig om te maken!! Leuk idee als cadeautje!
Ik vind beide uitwerkingen heel leuk!

Liefs Ellen

Fleur zei

Absolulty stunning, that flower is amazing. May borrow your idea if thats ok.
Hugz Fleur xXx

Judith zei

Werkelijk een leuk idee!

Dora zei

Ow wat zijn die leuk geworden, echt een plezier om naar te kijken!

Marjan zei

Twee erg mooie cadeautasjes!!

Groetjes, Marjan

Kitty zei

Wat een schattige tasjes! Ik kende het principe wel maar met zo'n ponsrand is het nog veel leuker.

Maia zei

Mooie zakjes Boukje! Ik heb in het weekend de cards only gekocht en vond dat ook een super idee, nog een keer proberen dus.
En ja als scrapper kun je alles gebruiken mooie bloem!
Ik heb voor moederdag gebruikte theezakjes en plastic van roze koeken gebruikt kijk maar eens op mijn blog (ben af en toe dus net zo gek als jij haha)
Fijne avond,
Groetjes Maia

Annemieke zei

Erg leuk! De onderste is mijn favoriet. Leuk idee ook voor die bloem.. Hij ziet er namelijk super uit!!
Groetjes, Annemieke

Jetty zei

wat een geweldig idee om zo een bloem te maken. De tasjes zijn erg leuk geworden.