Boukjes Workshops!

donderdag 26 mei 2011

Eyelets op je kaart!

Een nieuwe kaartenchallenge bij Scrapdelight en ik mocht als guestdesigner ook een voorbeeld maken. De opdracht zie je hieronder, gebruik eyelets op je kaart. Ik heb ze gebruikt ter versiering, het blauw past mooi bij de bloemen en het papier.


Het papier is van Prima Marketing uit de serie Annalee. De journaling spot is van Jillibean Soup.
De bloemen zijn gemaakt naar een tutorial van Paulien van den Bosch, gemaakt van babydoekjes!





Doe je ook mee?
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart!

Dora zei

Een mooie kaart en die bloemen zijn prachtig!

Maria zei

Wat een prachtige kaart! Gave bloemen!

Alle mooie dingen zei

de bloemen zijn inderdaad gaaf.... ik ga eens kijken bij die dame op haar blog.
en die eyelets zien er echt goed uit.. past perfect bij je mooie kaart
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Brendaxx zei

Prachtig kaartje Boukje!! Mooi met dat blauw!

Gea zei

Wat een mooie kaart! En die bloemen zijn prachtig, ik ga zo op haar blog kijken
groetjes Gea

Paulien van den Bosch zei

Hoi Boukje, Wat een ontzettend leuk kaartje zeg!!!! en wat zijn je bloemen mooi geworden!!
Dank je wel voor het linken van mijn blog en voor je lieve berichtje.
Heel fijn weekend!!

Oeneke zei

Wauw die is mooi, leuk zijn die bloemen hè, alleen jammer dat je steeds moet wachten tot ze droog zijn

Ellen zei

Wat een ontzettend leuk kaartje!! Ik heb zelf alleen niks met eyelets, heb er altijd ruzie met die dingen...hahaha...Maar de challenge is goed gelukt vind ik!