Boukjes Workshops!

woensdag 26 oktober 2011

Babykaartje Don & Daisy

Vandaag was het mijn beurt om een kaartje te maken voor het Don & Daisy blog.Dit kleintje vond ik zo schattig, kan in de jongens en meisjesversie gekleurd worden.


Hier ingekleurd met Distress Ink.
De doily erachter en de blaadjes komen van Marianne stansen.
Het muziekpapier komt uit de serie Songbook, verder restjes uit mijn bak gebruikt.



Zo is het een babykaartje geworden, alleen in een beetje oud roze kleur...



Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Annemarie zei

Een lief kaartje Boukje.

Kitty zei

Sjúcht, wat een dotje... Superlief stempeltje ook Boukje!

Judith zei

Dat stempeltje is zo lief!!! Ik zou ook graag willen kunnen inkleuren...
Leuk kaartje, Boukje.
Ik heb de laatste tijd weinig reacties geplaatst, maar vind je werk nog steeds een blogbezoek waard!!
groetjes, Judith

Anoniem zei

Ach wat een lieverd ! Heel mooi gemaakt !
Groetjes Berdien

Dora zei

Wat een superlieve kaart!

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje boukje
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid