Boukjes Workshops!

zaterdag 3 december 2011

Decembergroetjes

Dan hier de kaarsendoosjes die ik in Eext bij Anneke heb gemaakt. Het uitgewerkte patroon vind je ook bij haar! Leuk om te maken en leuk om cadeau te geven!
Als basis heb ik gekleurd cardstock gebruikt en daarbij het papier van Glitz 'Beautiful Dreamer' van Creabest. Voor de afwerking gebruikte ik stempels, ponsje, stansjes, Stickles en stipjes van de Perlenpen...


Als sluiting van het boekje heb ik de labels gebruikt.
Alle vlakken zijn bekleed met papier, wat ik geïnkt heb langs de randen.
Achter de strook heb ik een label gestoken, bestempeld met een muziekstempel van Kaisercraft, lekker gekreukeld en bewerkt met Distress Ink Antique linen.


Binnenin het doosje zitten twee waxinelichtjes en een doosje lucifers.
Deze is bewerkt met de stempel van Tim Holtz Papilon en de kerstbal uit de Viva set.


Gebruikte materialen van Creabest:
-papier Glitz Design Beautiful Dreamer
*Stripe,
*Houndstooth,
-stempelset Viva Decor, Christmas Decorations and embellishments,
-Tim Holtz stempels Papilon,
-muziekstempel Kaisercraft,
-stans Tim Holtz, Tag & bookplates,
-stans Tim Holtz, Tiny tab & tags.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

Oeneke zei

Ohhh prachtig Boukje. De binnenkant ziet er ook zo leuk uit met die klokjes en ster

Jolanda zei

Wat een prachtige creatie, . . . het ziet er zo mooi uit. Dat is nog eens een leuk kado!

Anoniem zei

Wat een leuk boekje !! Erg leuk zoals je die tags als sluiting hebt gebruikt.
Groetjes Berdien

Maaike zei

Het is mooi geworden, Boukje.
Leuk idee om de sluiting met de labels te doen. Mooie stempels heb je ook gebruikt.

Kitty zei

Geweldig mooi, en wat een leuk cadeautje. Die ga ik onthouden!

Lida zei

Wat ziet dat er mooi uit
geweldig gemaakt!!!

groetjes Lida

jacqueline zei

Ooooh deze is ook superrrrr gaaf zeg.
Ben momenteel helemaal in de ban van doosjes dus ook deze ga ik je namaken wahahaha.
De vorige van de post hieronder heb ik ondertussen ook gemaakt, wat een leuk doosje om te maken.
Maar deze is ook geweldig zeg.
Ik vind de kleuren ook zo leuk die je hebt gebruikt, geen standaart kerstkleuren en toch is de kaart heel kersterig.

Groetjes Jacqueline

Brendaxx zei

Hij is prachtig geworden Boukje!! Zo mooi ook de kleuren en dan de labels als sluiting. Me like:)

Annemarie zei

Super mooi gemaakt Boukje.

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige creatie.

Groetjes sylvia.

Maia zei

Prachtig dit kaart/doosje!
Wat een mooie kleuren en stempels heb je gebruikt!
Leuk cadeautje.
Groetjes Maia