Boukjes Workshops!

woensdag 11 april 2012

After Eight doosje

Naar het idee uit de Cards Much and more nr.1 heb ik dit After Eight doosje gemaakt, als cadeautje voor mijn moeder en als voorbeeld voor Creabest. Het mooie papier van Lilybeedesign Head over Heels heeft een mooie frisse uitstraling.


-Het patroon klopte niet helemaal, begin met een strook van 27x14 cm en ril deze op 6,5-13-19,5 en 26cm.
-De bodem moet iets kleiner zijn dan de doosomtrek, daarom heb ik van het patroon 8,5x8,5 een klein strookje afgeknipt, anders paste het er bij mij niet in (mijn karton was iets dikker) Ril alle kanten op 1cm. en knip elke hoek één keer in.
-De deksel is 10,5x 10,5cm, rillen op 2cm, knip elke hoek één keer in en plak vast.
*Plak eerst dessinpapier voor het in elkaar plakken!


-De opening aan de voorkant heb ik aan de onderkant laten zitten, zodat het 'deurtje' open kan.
-Op de bodem heb ik een verhoginkje gelegd (5,5x7cm, ril aan de korte kant op 1cm.) Nu blijven je After Eights mooi in het doosje(schuin naar achteren) en kun je er gemakkelijk één uitpakken.


Gebruikte materialen Creabest:
*Smitten,
*Crush,
*Swoon,
-Blaadjes als in de herfststans van Tim Holtz,
-Distress Ink Vintage Photo.

10 opmerkingen:

Judith zei

Ik vind je doosje heel mooi geworden, Boukje! Het viel mij al vaker op dat de maten, die vermeld staan in de bladen Cards Only en Kadoosjes niet kloppen. Dank je wel voor de juiste maten!
Je moeder was zeker in haar sas met jouw cadeau?!!!
Fijne dag,
groetjes, Judith

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is erg mooi.
Groetjes Miranda

My Home Sweet Homemade zei

Wat onwijs leuk!!! En zo grappig dat deurtje!
Groetjes Elly

Wendy zei

Wat een mooi doosje
Leuk zo met het deurtje
leuk en vrolijk papier heb je gebruikt

Groetjes Wendy

ida zei

wat een leuk doosje!

groetjes Ida

mums zei

Wat mooi gemaakt weer. Wel te ingewikkeld voor mij... misschien kunnen we 'em weer samen maken als ik eens weer langskom ;)

Monique CreaTijd zei

Wat een prachtige creatie en after eights, i love them !

Anoniem zei

Wow, wat een mooi doosje !! Zo netjes afgewerkt !!
Groetjes Berdien

jacqueline zei

Prachtig weer, altijd zo netjes, ziet er echt super mooi uit.

Groetjes Jacqueline

Nadine zei

Ziet er goed uit zeg!