Boukjes Workshops!

woensdag 4 april 2012

Blanco kaartje

Dit kaartje heb ik al eerder gemaakt, maar nog steeds niet laten zien. Het model kaart heb ik al eerder gebruikt, maar ze blijven leuk. Kijk maar eens hier...
De foto lijkt een beetje wazig, maar als je erop klikt, wordt ie groter en is het wel goed.


Het Magnoliameisje is ingekleurd met Derwent kleurpotloden. Het label heb ik blanco gelaten om zelf de boodschap op te schrijven...


Even dichtbij:


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Marjan zei

Hoi Boukje,

Wat is ze lief hè, met haar aardbeienmandje.
Het is weer een heel mooi kaartje geworden.

Groetjes, Marjan

Mieke zei

Prachtig!

jacqueline zei

Wat een schatje zeg, heel mooi.
Ik vind je kaartje hieronder ook helemaal te gek....echt prachtig.

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Leuk kaartje met die Tim Holtz-klok. Ik moet deze stans ook maar weer eens een keertje gaan gebruiken.
En wat betreft het wazige van de foto, dat ligt echt aan blogger, ik heb er ook last van.
Groetjes Berdien

Marie-Elise zei

Wat leuk! Tilda blijft leuk, en die stans ook! Samen dus helemaal goed, en slim idee om gewoon het label leeg te laten... ga ik ook maar eens doen, komt altijd van pas! Mooi geworden!!

Groetjes, Marie-Elise

Jetty zei

Ik de foto's groot en klein goed scherp hoor.

De kaart is wel weer prachtig hoor.