Boukjes Workshops!

donderdag 19 april 2012

Special Delivery

Voor Wiljo maakte ik het volgende kaartje, hij heeft 'm nu wel gekregen, dus mag ik 'm wel laten zien. :)
15 alweer, dus een beetje stoer mag wel! 'k Heb gekozen voor de sterren...


Het vel 'Vignette' van de En Francais Collection van Prima Marketing heeft op de achterkant vormen staan, die je prima kunt gebruiken voor een kaart!


 De bloem is gemaakt met een handponsje, maar het bloemetje van de  Creatable Flowers XL kun je ook prima gebruiken. Knip de binnenkant van de blaadjes in en vouw de blaadjes om een pennetje of stokje, zodat de blaadjes opbollen. Het strookje onder de ster is de onderrand van het vel papier. De cijfers heb ik met de Tim Holtz stempels gemaakt. De witte Maple leaf blaadjes passen goed bij de kleuren!



 Ook de binnenkant heb ik bekleed, je kunt het een beetje zien op de foto hierboven.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier En Francais Collection Prima Marketing 'Vignette'
-Creatable bloem Flowers,
-Mini brads Earth tones,
-Maple leaf white,
-Stampers Anonimous Tim Holtz Little labels (cijfers)

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Wauw, dit vind ik een geweldig leuke kaart!

Jetty zei

wat een prachtige kaart is dit geworden.

jacqueline zei

Super kaart geworden Boukje, mooi afgewerkt ook het geheel.

Groetjes Jacqueline