Boukjes Workshops!

zondag 29 april 2012

Taart en Kadootjes

Laatst zag ik bij Maia een leuk model kaart, gemaakt van een cirkel. Deze heb ik gemaakt als voorbeeld voor de komende crea avond. Maia, bedankt voor je inspiratie!


 Je neemt een bord als basis en tekent die op papier. Vouw twee keer dubbel tot een kwart cirkel. Aan de binnenkant vouw je de bovenkant naar beneden als een flap voor je pocket. Plak hiervan de zijkanten en langs de middenvouw dicht, zodat je twee pockets krijgt, waar je een label of iets voor verjaardag in kunt stoppen! Beplak alle vlakken met dessinpapier.

 Het papier komt uit Actionblokken. (behalve de voorkant) Omdat dat al stevig is, heb ik de basis van printerpapier gedaan, anders wordt alles wel heel dik met elkaar.


De voorkant en binnenkant zijn aangekleed met gestanste en geponste bloemen.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

Wiebine zei

Wat een superleuke kaart Boukje, deze ga ik zeker eens liften hoor,
groetjes,
Wiebine

Annemarie zei

Erg leuk, deze ga ik onthouden!
Groeten Annemarie

Kitty Dieleman. zei

Wat een leuk kaartje zo zeg dat idee ga ik ook eens uitwerken als ik tijd heb.

Groetjes Kitty

Jacquelien zei

Wat een leukerd Boukje! Die ga ik ook onthouden. Super mooi geworden!

Annet zei

Mooie kaart! Wat een leuk idee, deze vorm!
Groetjes Annet

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat heb je dat mooi gemaakt.
Groetjes Miranda

Marjoleins Creations zei

Wat een gaaf idee!! Ik ga hem zeker eens gebruiken!
Ik ben al een tijdje volger en vind dat je erg mooie kaarten maakt!
Kom ook eens bij mij kijken: marjoleinscreations.blogspot.com
Groetjes,
Marjolein

Maia zei

Goh zeg niet te geloven dat ik jou eens inspireer!
Wat mooi is je cirkelkaart geworden, heel leuk zo'n randje ertussen in!
Dank voor je reaktie op mijn blog .
Geniet van een fijne koninginnedag morgen.
Lieve groet Maia

Irma zei

Ohhhh dat ziet er idd heel erg leuk uit.
Groetjes Irma

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg ! Ziet er heel erg leuk uit, gaaf idee ook :)
Fijne koninginnedag, grtjs Erica.

Sandra1968 zei

Wauw, een superleuke kaart!
Groetjes, Sandra

Jetty zei

Mooi! Ga ik ook eens proberen, bedankt voor de uitleg!

Marie-Elise zei

Wat een gaaf model, en wat leuk gedaan met dat kantje langs de rand! Mooi papier ook :)

Groetjes, Marie-Elise