Boukjes Workshops!

maandag 9 april 2012

Zomaar een kaartje van mij...

Nog één kaartje gemaakt met de Marianne Design materialen, ik had het envelopje nog liggen met de toef bloemen erin en wilde die nog verwerken op een kaart. 


De bloemen zijn in de envelop geschoven met nog wat blaadjes en de rozenknopjes, samen met het hart is dit verwerkt op de kaart.


Gebruikte materialen Marianne Design:
-PK9080 Vintage Pastels,
-EC0138 Eline's Words,
-CR1211 Craftable Envelop,
-LR0162 Blaadjes English rose,
-JU0848 Paper rosebuds,
-JU0850 Paper roses,
-LR0192 Creatable takje,
-JU0844 Vintage kant roze.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

mariska zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, Boukje!

Liefs mariska

Marjan zei

Een heel mooi kaartje hoor !

Mieke zei

Prachtig kaartje, mooie kleuren!

Anoniem zei

Schitterend !!! Wat een prachtige roosjes zijn dat !
Groetjes Berdien

chrilvian zei

mooi hoor
prachtig

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende kaart!

Annet zei

Wat een gave kaart is dit! Mooie kleuren bij elkaar! Echt super! Bedankt voor de inspiratie, ik wilde nog een kaart maken voor het 50-jarig huwelijk van mijn pake en beppe en heb deze kaart als uitgangspunt genomen... Ik zal een linkje naar je blog plaatsen als ik 't kaartje op m'n blog laat zien!
Groetjes Annet

jacqueline zei

Wat een prachtig kaartje weer Boukje, vind die envelopjes ook wel erg leuk zeg..jeetje.
Je hebt er weer een plaatje van gemaakt.

Groetjes Jacqueline

Annette zei

Hoi Boukje, wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Je vorige was ook een cutie met dat kipje. Schattig!
xoxo Annette

Wendy zei

Wat een mooie kaart

Groetjes Wendy

Nadine zei

Een schat van een kaart zeg! Prachtig die toef bloemen!

mums zei

Wat een lief kaartje!

Jacqueline zei

Boukje, Erg mooi kaartje zeg. Zeker met dat hartje op de achtergrond. Succes met je volgende kaartje.
Groetjes, Jacqueline