Boukjes Workshops!

vrijdag 25 mei 2012

Happy

Morgen ga ik naar Creabest om een dagje te helpen in de winkel. Ik mag de Pan Pastels demonstreren, lijkt me helemaal leuk! Dit kaartje neem ik mee, ik heb het gemaakt met een vorm uit het papier van En Francais, zo heb je eens een andere basisvorm voor je kaart!


Het stempelafdrukje en ook de bloemen uit het vel zijn ingekleurd met Distress Ink.



Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier van Prima En Francais;
-Blaadjes leaf small,
-Prima Marketing Wood Tickets,

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

Dora zei

De andere vorm is zeker leuk, een erg mooie kaart!

Monique CreaTijd zei

Tis weer een topper !

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart hoor!
leuk om je ontmoet te hebben. Ben nog niet bezig geweest maar ga dat zeker nog doen!
Fijn weekend en groetjes Jolanda.

Jolanda Cuper zei

Hoi Hoi.
Ben nog niet begonnen hoor het is iets te zweterig. Ik vond het gisteren ook heel gezellig!
Groetjes Jolanda.