Boukjes Workshops!

zaterdag 30 juni 2012

Mixed Media Creabest

 Afgelopen zaterdag hadden we Designteamdag bij Creabest, gezellig! 's Middags gingen we creatief aan de gang met Mixed Media en maakten we twee canvasjes!


Deze bovenste is mijn favoriet! Ging in één keer goed. De achtergrond is bewerkt met gekreukeld papier, glimmermist en verf. Hanny was goed voorbereid en had de mooie servetten van de klaprozen meegenomen. Die heb ik uitgeknipt en opgeplakt met Glossy medium. In de achtergrond stempelde ik nog een script.


We maakten twee canvasjes tegelijk, als het ene lag te drogen, gingen we weer verder met de andere.


De onderste was eigenlijk de eerste, maar vind ik minder geslaagd, hier moet ik duidelijk nog meer oefenen... :) We werkten met transfer techniek, gesso, PanPastels, Glossy Medium, Modeling Paste en verf en bankpasjes. Leuk om te doen en eens mee te experimenteren! De onderste canvas (niet de mijne natuurlijk, maar van Berthine) staat trouwens bij de workshops van Creabest aangegeven, maar dan maak je een drieluik.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!


4 opmerkingen:

Godelieve zei

Super mooie canvasjes!

Wiebine zei

ik vind ze beide ontzettend leuk ! en wat leuk dat jullie dat hebben gedaan. Die modeling paste, heeft Creabest dat ook in de winkel ? en zou je daar ook gewoon gesso voor kunnen gebruiken ?
groetjes,
Wiebine

Els zei

Het zijn prachtig canvassen geworden en de rozen zijn super mooi. Ook de achtergrond vind ik geweldig mooi en vooral dat gekreukeld papier.
Groetjes Els

Willy zei

Prachtig!!