Boukjes Workshops!

donderdag 14 juni 2012

Telescoopkaart

Op Pinterest had ik al eens een filmpje gevonden van een telescoopkaart. Voor Marianne Design challenge #58 moest je een ronde kaart moest maken, nu vond ik het wel leuk om deze te maken! 
Kijk ook even op het challenge blog van Marianne Design voor nog meer ronde kaarten!


Uit elkaar geschoven zie je de drie cirkels onder elkaar.


'k Heb een klein labeltje bovenaan gezet om de kaart dicht te houden.


Gebruikte materialen van Marianne Design:
-Papier Vintage Pastels PK9080,
-Creatable blaadje LR0162,
-Stempel vogeltje Eline EC0120,
-Kant ecru JU0843,
-Bloemen JU0850.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

anneke's creaties zei

schitterend wat een mooi kaartje en heel erg leuk model

groetjes anneke

Jacqueline zei

Hoi Boukje,
Wat een geweldig leuk idee zeg. Ook de kleuren zijn erg mooi zo bij elkaar. Succes met je volgende project.
Groejes, Jacqueline

Anita zei

Wat een superleuk idee Boukje

Gr. Anita

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw dit is een leuke kaart. Eens een keer een heel ander modelletje. Super.
Groetjes Mirande

Esther zei

Ik vond foto 1 al mooi maar toen ik de tweede zag was ik verkocht. Super mooi! En die kleurtjes zijn prachtig.

mieke zei

Super leuk kaartje, ga ik ook eens proberen.
Bedankt voor je felicitaties.
Ik had mijn kaartje voor de challenge klaar toen jij die van jouw plaatste,hoe is het mogelijk dacht ik.

groetjes, Mieke

Thea Wildeman zei

Ik vind het een super leuk idee om er een telescoopkaart van te maken.
Hij is erg leuk geworden.

Groetjes Thea.

Monique CreaTijd zei

Heel erg mooi en zo leuk dat het uit elkaar schuift !

Jetty zei

mooi!

Kitty zei

Geweldig! Ik heb er ook eens een gemaakt maar had 'm andersom, met het kleine rondje bovenaan. Deze van jou vind ik op de een of andere manier veel mooier (ook qua uitvoering hoor, hahaha).

Gertrude zei

Have a Great map made
lg Gertrude