Boukjes Workshops!

donderdag 30 augustus 2012

Veel Geluk

Alweer tijd voor een nieuwe challenge van Marianne Design, #62. Deze keer mocht ik 'm bedenken en ik heb gekozen voor een bloemenkaart. Maak een bloemenkaart (geen andere afbeeldingen) met de stempels of knipvellen en andere materialen van Marianne Design. 

Ik heb er een Diamond Fold kaartje van gemaakt, de beschrijving heb ik al eens eerder gegeven en kun je hier vinden.



Gebruikte materialen van Marianne Design:
-PB9085 Birds & Flowers,
-Bloemenstempel van Eline,
-Blaadjes English rose LR0162,
-Stans Veel Geluk LR0221,
-Vlekkenstempel Eline's Words EC0138,
-Takje stans LR0192.

Leuk dat je hier kwam kijken, ik hoop dat je meedoet met de challenge!


5 opmerkingen:

Regina de Koning zei

Leuke kaart!! Ik heb hem ook gemaakt leuk dat het steeds weer anders is.
Je hebt er iets bijzonders van gemaakt.
Groetjes, Regina

Unknown zei

Heel erg leuk zo! Mooi model kaart en een leuke uitdaging met alleen bloemen. Als ik een gaatje kan vinden wil ik zeker eens mee doen.
Enne... leuk dat je m'n andere blog ook gevonden hebt!
Groetjes Elly

Wendy Schoonhoven zei

Leuke kaart meis en leuk ook om je gezien/gesproken/ontmoet te hebben gisteren. Het was gezellig. Wie weet, tot ziens. Groetjes, Wendy.

Inge zei

Wat een prachtige kaart! Dat pop-up effect vind ik erg leuk! Ook een mooie kleurcombi, hou ik wel van :)

Brendaxx zei

Supermooi kaartje Boukje, mooie kleurencombi &gaaf modelletje zo'n diamandfold.
groetjes,Brenda