Boukjes Workshops!

zaterdag 8 september 2012

Kerst

Ik vond een leuke sketch bij het Derwent en Prismas blog en heb daarmee een kerstkaart gemaakt! 'k Heb er een Diamond fold kaartje van gemaakt, waarvan ik de zijkanten verlengd heb om tot een rechthoekige kaart te komen. Het vierkant in het midden schuift nu omhoog.


Heerlijk ingekleurd met mijn Derwent kleurpotloden, blijft nog steeds leuk! De blaadjes zijn geponst en gestanst. Op de blaadjes heb ik glitterlijm gedaan, 'k had een grote fles gekocht in Zwolle en het leuke is dat het de kleur aanneemt van de kleur die eronder zit. Geeft wel een leuk effect. (op de foto klikken is groter)

 

Hieronder de sketch, een prima sketch om een kaart mee te maken. Je kunt nog meedoen tot 11 september.

Een fijn weekend, leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

marion zei

Wat een prachtig kaartje, zo leuk dat je meedoet bij Derwent & Prisma. Heel veel succes en ik hoop dat je de volgende challenge weer meedoet. liefs, Marion

Dina zei

een prachtige interpretatie van de sketch bedankt voor je deelname bij derwent en PRISMAS

jacqueline zei

Prachtige kaart weer Boukje.

Groetjes Jacqueline

Wilma zei

Hoi Boukje,
Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt met de sketch!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!
groetjes, Wilma

Wiebine zei

Mooi dat je hier een trifold kaartje voor hebt gebruikt, perfect voor de sketch.
groetjes,
Wiebine

Monique CreaTijd zei

Dat ziet er heel goed uit !