Boukjes Workshops!

maandag 3 september 2012

Pan Pastel, nog een blokjeskaart

'k Heb nog een blokjeskaart gemaakt met Pan Pastel, maar nu voor het blog van Creabest. Mijn andere kaartje vind je hier.
Alle vakjes zijn bestempeld met versamark en daarna bewerkt met Pan Pastel en daarna gefixeerd met zelfgemaakte glimmermist, zodat er een glanslaagje overheen zit.


De resist canvas bloem is als een spiraal ingeknipt, gekleurd met Pan Pastel en daarna in elkaar gerold en vastgeplakt met Tacky glue. Ook de bloem is ingespoten met glimmermist en afgewerkt met een plakparel in het midden. Onder de bloem zijn zilvergrijze bladeren gestopt.


Hieronder zie je hoe ik de bloem heb ingeknipt, ik ben een beetje met de vorm van de blaadjes meegegaan, langzaam naar het midden...


Gebruikte materialen van Creabest:
-Kaisercraft achtergrondstempel Script,
-Klokstempel gears als in de Letting off steam van Andy Skinner,
-Personal Impressions Love That Binds stempel, 
-Hampton Art Diffusion (spetters)
-Swirl stempel,
-Maple leaf zilver,
*Turquoise,
*Phthalo Blue,
*Bright Yellow Green,
*Diarylide Yellow,
*Yellow Ochre,
*Raw Umber Shade.


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, mooi kaartje !!! Ik vind de kleurencombi echt prachtig !!
Groetjes Berdien

Welmoed zei

Prachtige kaart!
Leuk met de verschillende blokjes in die mooie kleuren!

Vr. gr. Welmoed

Unknown zei

Mooi gemaakt! Leuk zo met die achtergrondstempels. Vind je canvas bloem ook gaaf!
Groetjes Elly

corryskaart zei

hoi boukje
ziet er geweldig uit en ik hoop op de komende beurs wat wijzer te worden van die panpastels en hoopt dat er een workshop word gegeven:-))
groetjes van corry

Jetty zei

Ik geniet altijd zo van jouw kaarten. Deze is ook weer prachtig.

Ellie Knol zei

Dit is ook al zo mooi; nu heb ik toch gauw even gezocht naar je kaarten met PP; ik had het al uitgebreid bewonderd, maar doordat ik je niet 'ken' is het niet echt blijven hangen... en mijn moeder 85 jaar oud is op dit moment hier voor 5 week, dus knutselen etc is er op dit moment niet bij.... mijn handen jeuken... LOL