Boukjes Workshops!

donderdag 21 februari 2013

Twee kaartjes

Voor het blog van Creabest maakte ik deze kaartjes. Ook al heb ik papier uit verschillende lijnen gebruikt, door de kleuren en het hart passen ze mooi bij elkaar!


De kaart hieronder voor mijn broer en schoonzusje die 23 jaar getrouwd zijn. 
Het papier van Authentique Crisp heeft een mooie houtstructuur, hieruit knipte ik met de vorm mee een banner/vlaggetje.  Het andere vel uit de serie Fresh Pure past hier mooi bij, hiervan stanste ik een nestabilitie en gebruikte ik voor de achtergrond. Als accenten heb ik het bruin van Fancy Pants gebruikt en het rood en ruitje van Glitz Design.


Bij het kaartje Faith heb ik dezelfde kleuren gebruikt. Het papier met houtstructuur is van Fancy Pants Barn Door. Hier heb ik de stempel van Prima Marketing met rode Stazon op gestempeld. Ik heb de stempel verlengd, eerst het bovenste gedeelte gestempeld terwijl ik de onderrand afdekte met een post it briefje, daarna het onderste gedeelte gestempeld terwijl boven afgeplakt was. Over het midden heb ik het ribkarton geplakt, afgewerkt met kant, een roset met hart en een toef bloemen.


Gebruikte materialen van Creabest:
*Cherries,
*Gingham,
*Pure,
*Crisp
-Papier Fancy Pants:
*Lydia,
*Barn Door,
-Roset Tim Holtz,
-Kaisercraft kant Lacé pack White,
-Tim Holtz Movers and Shapers Ornamental,
-Tim Holtz Movers and Shapers, Mini tattered Leaves,
-Scrappersfloss bruin,
-Roosjes en blaadje.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Lia zei

Wat een prachtige variaties met hetzelfde papier. Echt goed gelukt Baukje!
Groetjes, Lia

Jetty zei

die zijn prachtig.

Sanne zei

Wat een te gekke kaartjes!

Liefs Sanne

Maia zei

Twee hel leuke kaartjes Boukje!
Wat slim gestempeld ook!
Ze zijn echt prachtig van kleur ook!
Fijne avond
Groetjes Maia

Tynke zei

Wat een superleuke kaartjes!!