Boukjes Workshops!

donderdag 14 maart 2013

Beterschap!

Alweer een nieuwe challenge bij Marianne Design: Een kaartje met stempel en creatable en materialen van Marianne Design. 


'k Heb de vlinders gestempeld met Versamark en bewerkt met wit embospoeder, daarna gepoetst met Distress Ink Picked Raspberry. De bloemen van de creatable heb ik bewerkt, zie voor de werkbeschrijving hieronder. Het takje met blaadjes heb ik opgebold. Achter de bloemen heb ik nog een Collectable bloem geschoven.


Binnenin heb ik een pocket gemaakt en daar op een label de tekst gestempeld.



Werkbeschrijving bloemen:
-Stans je bloemen uit wit koffiefilter.
-Zet in het midden met een sponsstokje stippen in het hart.
-Spuit met water de bloemen nat, de inkt vloeit uit naar de randen.
-Je kunt in het hart ook nog een andere kleur gebruiken, zodat de kleuren gaan mengen.
-Droog met een heatgun of laat aan de lucht drogen.
-Stapel een paar bloemen op elkaar en plak een parel in het midden.


Hieronder een paar probeersels:


Gebruikte materialen Marianne Design:
-Vlinders Eline's Huis EC0119,
-Blaadjes English rose LR0162,
-Mistletoe bloem en takje LR0189,
-Grotere bloem LR0168,
-Collectable Leaf and Flower COL1303,
-Papier Eline's Huis PB7028,
-Papier Romantic Nursery PB7038,
-Papier Eline's Babies PB7025.

Verder nog:
-Tekst Studio Light STAMPRW31,
-Pareltjes Action,
-Distress Ink

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat heb je een geweldige creatie
gemaakt, woww zo mooi, en die bloemen
zijn uiteraard helemaal super !
Wat leuk dat je er een uitleg bij
geeft ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Oeneke zei

Ohhh wat weer prachtig, die bloemen ga ik ook weer eens proberen.

Kaartenkraam zei

Schitterende kaart en de bloemen zijn supermooi, bedankt voor de uitleg!

groetjes van Ank

Maaike Huisman zei

Prachtige kaart en wat een leuke tutorial met die bloemen. Ga ik ook eens proberen. Het zijn net viooltjes, jouw probeersels.

Groetjes, Maaike

jacqueline zei

wow Boukje wat een ontzettende mooie kaart zeg, vind je bloemen echt super mooi geworden, maar waar koop je witte koffie filters?
Ik vind de vlinder ook erg mooi geworden...ideetje weer!

Groetjes Jacqueline

jacqueline zei

dank je wel Boukje voor het antwoord, ga morgen direct langs de c1000.

Groetjes Jacqueline

Jeanette zei

Wat een mooie bloemen!! Ga ik ook eens proberen. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Jeanette

Annemarie zei

Leuk gemaakt Boukje, je bloemen zijn erg mooi!
Groeten Annemarie

Jetty zei

Oh Boukje die bloemen zijn gaaf! Dat ga ik ook proberen. En het kaartje is prachtig.

Judith Liefting zei

Supermooi! Bedankt voor je bloemen tip!