Boukjes Workshops!

dinsdag 2 april 2013

Bingokaart en corrugated craftboard

'k Heb nog een kaartje voor Creabest gemaakt van de resten van mijn Authentique papier.


De Bingokaart stempelde ik op het houtpapier. Voor de achtergrond heb ik strookjes uit het papier geknipt en zo een compositie gemaakt. Bovenaan heb ik nog een stukje tissuetape van Tim Holtz geplakt en zie je het ribkarton bovenaan? Ik zag het net bij de nieuwe spullen staan: corrugated craft van Joy! Zelf gebruik ik dit vrij vaak, even een smal strookje geeft zo'n leuk effect!
De ster heb ik extra ruimte gegeven door een muizentrapje erachter te plakken.

Gebruikte materialen van Creabest:
*Crisp/Stripe,
*Light/Ledger,
-Tim Holtz idea-ology mini paper clips,
-American Crafts Brads midi Elegant,
-American Crafts brads mini Earth tone,

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!


10 opmerkingen:

Annemarie zei

Wat een suprmooie kaart Boukje! En een bekend randje! Mooi gemaakt!
Groeten Annemarie

Linda Visser - van der Velden zei

erg mooie kaart! leuk he dat karton van joy! heb het zelf ook net gekocht :)

Erica ♥ zei

Het ziet er heel leuk uit je kaartje,
mooie spulletjes gecombineerd en de
lichte kleurtjes zijn super ☺

Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Trijntje zei

Leuke kaart Boukje. Groeten Trijntje

Cora Hoekstra zei

Prachige kaart Boukje, ik vind dit zo`n mooie kleuren combinatie

Jeanette zei

Mooie zomerse kleuren, leuke details, gewoon super.

Groetjes Jeanette

Sandra1968 zei

Leuke kaart!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Jetty zei

Wat een geweldig leuk kaartje Boukje.