Boukjes Workshops!

donderdag 11 april 2013

Marianne Design

Alles mag, maar wel met een stempel of afbeelding en materialen van Marianne Design is de nieuwe uitdaging op het challenge blog van Marianne Design.
Ik heb lekker gespeeld met mijn nieuwe stansen van Marianne en een vintage plaatje gebruikt als afbeelding.


'k Heb de bloemen ook uit organza gestanst (even tussen twee laagjes printerpapier), als boven en onderlaagje gebruikt voor een zachtere uitstraling...

'k Wist eigenlijk niet zo goed hoe ik de kaartenstandaard moest gebruiken en heb dus alleen het middengedeelte vast geplakt en de zijkanten naar voren geplaatst.  Later kwam ik op internet erachter dat beide delen op elkaar horen. Nou ja, het kan dus allebei, zo bleef het kaartje bij mij in ieder geval ook staan. :)


Gebruikte materialen Marianne Design:
-Vintage plaatje van het knipvel Victorian Vintage VK9527,
-Papier Hello Sweet Baby! PB7041,
-Frame ornament LR0240,
-Kaartenstandaard LR0266,
-Collectable Notebook COL1315,
-Bloem COL1316,
-Blaadjes COL1301,
-Kantrandje Craftable CR1240,
-Charm Hearts JU0883.

En verder:
-Distress Ink Vintage Photo,
-Plakparel Action,
-Organza lint roze Action.

4 opmerkingen:

Jeanette zei

Wat een mooie kaart is dit geworden Baukje. De collectable notebook is helemaal geweldig!

Doutzen zei

Hallo Boukje,
Wat een ontzettend lief kaartje!
Groetjes, Doutzen

Sandra1968 zei

Dit ziet er geweldig mooi uit!

Jetty zei

haha, ik zou ook zo'n muts zijn die het niet zou snappen :-)
Het kaartje is erg mooi geworden.