Boukjes Workshops!

maandag 22 april 2013

Uiltje Beterschap!

Op het forum heb ik meegedaan met een verrassingsuitdaging, ik kreeg de uil in losse onderdelen thuisgestuurd. Je mocht drie dingen toevoegen en we kregen er een thema bij, voor mij was dat 'Beterschap'.


De uil moest iets, passend bij het thema, vasthouden. Dit telde niet mee in de drie dingen die je mocht toevoegen... Van alles geprobeerd natuurlijk: een zakdoekje, pleister, pilletjes....maar uiteindelijk kwam ik uit op een bosje bloemen!
Als toevoeging heb ik gebruikt:
-inkt (randjes)
-stempel (linkerkant tekst)
-blingsteentjes.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een leuke opdracht, Boukje. Je hebt er iets heel moois van gemaakt.

Groetjes,
Yvonne.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een grappige challenge en een leuk eindresultaat heb je met je toevoegingen,lieve grOEHOEtje Miranda

Anoniem zei

Wat een leuke een aparte opdracht en het is je zeker heel goed gelukt :-D
Vooral ook met het boeketje erbij.

groetjes van Frederique
http://frederiqueloveslife.blogspot.com

Scraptastische hobby zei

Leuk zo'n verrassings uitdaging, en een bosje bloemen is altijd goed om iemand beterschap te wensen.
Groetjes van Gerie

mums zei

Wat een lieverd, jammer dat ik niet ziek ben ;)

Jeanette zei

De uil is erg mooi geworden Baukje en weer zo heel anders dan die van mij. Dat is het leuke van de verrassings- uitdaging!

Groetjes Jeanette